02.02

JÕUKS (50min)
Selle nädala trennid on meil jaotatud gruppidena ehk tänane hommik on vaba kõigil peale minu, Heidi, Roosa, Viivi ja Nelli. Kuna Viivil ja Nellil eksam, siis olime hommikul vaid kolmekesi. Tegime samasuguse lühikese jõuksikava nagu reedel: rinnalevõtt, kükid, kangi ülevedu ja hüpped üle tõkete. Enesetunne oli hea niiet kõik läks ladusalt.

Peale trenni oli koosolek Teemuga. Arutasime temaga enam-vähem samu asju nagu Joonaga, võib-olla natukene rohkem võrkpalliteemalisi. Arvas samuti, et õpetab ja annab mulle trennis liiga palju tagasisidet, mis paneb mind üle mõtlema ning siis ei pruugigi miskit välja tulla. Tihti ongi nii, et trenni lõpuks ma tunnen, et ma teen kõike valesti, sest Teemu parandab mind nii tihti. Vaatasime paari mänguvideot ning arutlesime, miks ma ei ole jaanuaris mänginud nii hästi kui varasemalt. Kokkuvõtvalt on nad minuga õnneks rahul ja näevad suurt potentsiaali :)

PALL (2h)
Tegime kõik koos läbi uue soojenduse ja siis läksid pooled meist jõuksi. Soojenduseks 3 vs 3 löögid 4 pealt ainult diagonaali. Hästi tuli välja. Ülejäänud trenni harjutasime rünnakut. Alguses nelja pealt nii Teemu visatud pallidest kui ka enda vastuvõtust. Mõned päris kenad litid sain üle pika aja. Kuue pealt algul ei klappinud eriti hästi, aga kohe kui pean ise vastuvõtma on kõik super. Ilusti ajastan ja ei mingeid probleeme. Mul väike lootus neljapäeval nurka mängida, aga eks me näis :)

Comments