31.01

PALL (1h 15min)
Hommikune kerge trenn. Venelane. Kaotasime napikalt. Kergete servide vastuvõtt. Blokihüpped. Punktide peale 5 vs 6 mäng(Nelli ikka haige), aga palli paneb mängu Teemu või Juha ning pall visatakse sinna poole, kes kaotas. Esimese mängu kaotasime, teise võitsime. Löögid tulid kenasti välja. Lõppu traditsiooniline serv ja vastuvõtt. Serv oli siuke keskmine, ei midagi säravat. Vastuvõtt väga okei. 

Peale trenni kolisin Viivi juurest koju tagasi. Pesin mustad trenniriided ära ning natukene koristasin. Viivi vanemad kutsusid mu veel nende juurde lõunat sööma. Nii hea söök oli. Kartulipuder ja mingi liha. Poole neljaks läksime koos Viiviga sportasse.

WoVo - LP Vampula 3:0 (1h 20min)
Essat geimi alustasin hästi. Tõin 3 mingit joppamisega rünnakupunkti (jalad maas löök jms). Geimi keskpaigani mängisime väga hästi, tempside rünnak toimis kenasti ning vastastele eriti võimalust ei andnud. Geimi lõpus hakkas Vampula üha julgemalt mängima, kuid suutsime 25:21 võidu võtta. Teises geimis olime meie tagaajaja rollis. Vampula tempsil läks kohe geimi alguses hüpekas, aga sellest hoolimata olime vahepeal 5-6punktiga taga. Nende nurgaründajatest peaks eeskuju võtma, kes löövad absoluutselt igasugust palli ja tihti edukalt. Tõste kaugel, meie blokk taganeb välja, kuid ikka löövad punktiks. Teemu pani üle pika aja Katlini sisse, kes mängis väga hästi. Lõpus suutsime vahe tagasi mängida ja 25:23 võita. Kuna teises geimis ma eriti pallile pihta ei saanud (löögid läksid tihti pikaks), siis alustas kolmandat geimi diagonaalründaja koha peal Jazmine. Eks ma olin pettunud ja see andis väikse ohumärgi, aga tõsiasi on see, et ma ei ole jaanuaris eriti säravaid mänge teinud. Tiim mängis hästi ja see geim tuli juba kindlamalt. Geimi lõpus vahetas Teemu mu Jossu asemel nurka. Tõin kohe blokipunkti. Ma südames tegelikult nurgaründaja, alati nelja pealt rohkem meeldinud lüüa ning blokiga pole ka mingeid probleeme. Pärast mängu statistikalehte ei julgenud vaadata, sest arvasin, et rünnakuprosa mingi 15, aga õnneks ei olnud nii hullu miskit. Teemu ja Joona nägid pärast mängu mu kurba ilmet ja käskisid pea ikka püsti hoida. Mul paar päeva aega ennast trennis tõestada, ehk ikka saan neljapäevases mängus mängida.

STAT: http://lml-web.azurewebsites.net/MatchStatistics.aspx?mID=265&ID=4&CID=3&PID=6&type=LegList

Natuke rääkisime Aigoriga ka juttu, teda oli väga tore näha :)
Pärast mängu võtsin Viivi juurest veel oma viimased asjad ning viisin neile ühe suure šokolaadi, et nad nii toredad ja hoolitsevad olid. Üheksa paiku läksime koos Mallaga veel Iida juurde Harry Potterit vaatama.




Comments