30.01

A-KLASS
Mängud ei toimunud Santaspordis, vaid ühes raudteejaama lähedal asuvas võimlas, kus mitmed WoVo juuniorite võistkonnad treenivad. Me pidime mängime 2 mängu. Essas mängus alustasin põhis, nurgaründajana. Ega erilist vaeva ei pidanud nägema, sest vastased olid küllaltki nõrgad. Meil olid kõik meistriliiga mängijad platsil ka niiet mingeid võimalusi vastasel eriti ei olnud. Kindel 2:0 võit. Teises mängus jäid pingile mina, Jessica ja Roosa. Esimese geimi võitsime, teises läks asi juba natukene pingelisemaks. Olime taga 7-8 punktiga ning Pasi vahetas Jessica sisse. Tüdrukud suutsid vahe ilusti tasa mängida ning 25:20 võidu võtta. 

Pärast mänge läksime Amarillosse sööma, kus meid ootas kanatasku. Friikartulid ning lavašši sees kapsas, tomat, kana, juust, kaste. Mulle eriti ei maitsenud, aga kuna kõht oli tühi, siis enam-vähem sõin ära. 

Pidin peale söömist Hedy ja Heikki juurde minema, aga kuna Hedy oli tööl ja Heikki pidi meeste mängule tööle minema, siis eriti aega ei jäänud. Pool tunnikest vast olime seal ning siis viskas Heikki mu Viivi juurde ning ise läks mängule. Ma olin nii väss, et magasin poolteist tundi. 

Reede õhtul tulid Ivalost Rovaniemisse ka Viivi vanemad, kes hoolitsesid terve nädalavahetuse mu eest: hommiku- ja õhtusöögid, viimised-toomised. Nad eriti palju inglise keelt ei rääkinud, aga saime ilusti hakkama. :) 








Comments