26.01

PALL (1h 30min)
Alustuseks mõned venelased. Võitsime. Kerge servi ja vastuvõtu trenn. Vastuvõtt enam-vähem okei. Natukene tegime blokki ka niiet keskmine ja nurk ning Teemu lööb pingi pealt. Nii hästi tuli välja, et Teemu ei jõudnud ära kiita. Eks ma selle eelmise nädala pähe saamise pärast natukene hoolsam ja tublim hommikustes trennides, et ta ei saaks jälle küsida, et mis kell ma tuttu läksin :D Lõppu natukene veel erinevaid topispalli viskeid.


Kahe trenni vahel käisime söömas ja tudusin natukene.

PALL (2h)
Sööduharjutus. Erinevad venelased. Kaks tükki võitsime, ühe kaotasime. Alguses kerge servi vastuvõtt ja siis mänguservi. Meil olid kõik nurgad ja liberod trennis, aga õnneks sain mina ka täna palju vastuvõtta. Kuna meil vahel üks vastuvõtja hädas, siis oleme viimased nädal aega harjutanud, et 2 mängijat peavad katma terve väljaku. Olin Jossuga, täitsa tipp-topp. Alguses lõin planeerivat, aga üsna kähku läksin üle hüppelt jõuservile ja no jummalast must päev. 10st servis mingi 6-7 tk audis või võrgus. Ma olin nii vihane, sest ülesvise ja kõik tundus väga hea, aga ikka pall võrgus. Lõpus mänguline harjutus 5 vs 6. Heidit polnud, sest tal oli eile mingi hambaoperatsioon ja ei tohi veel trenni teha. Neli servi, iga lööja peab saama vähemalt ühe tõste (ehk siis kui nt 1. ja 2. palli oled tõstnud nelja peale, siis 3. ja 4. pall peavad olema keskmine või 2). Löögid ei tulnud eriti hästi, aga samas kõige hullem ka polnud. Kaitse hea, blokk ka rahuldav.

Comments