24.01

VABA PÄEV
Äratus 10:30, kell 11 hakkasin koristama. Nädalaks ajaks tulevad meie korterisse elama Heidi sõbrad, kellest minu andmetel üks naine osaleb Arctic Lapland Rallyl kaardilugejana. Mina elan nädal aega Viivi juures. Tal suur kahetoaline korter ja vanemaid praegu pole niiet ilusti mahume ära. Koristasin kella kolmeni: pesin pesu, võtsin tolmu, pühkisin ja nühkisin iga nurgakese säravaks. See korter eriti tihti tolmulappi või tolmuimejat ei ole näinud ja kuna tahtsin hästi põhjalik olla siis seal jätkus tööd pikemaks. Kell 3 tuli Heikki järgi ning läksime uisutama. Alguses jõe peale, aga kuna rada oli kitsas ja konarlik siis kesklinna nende kodu juurde uisuväljakule. Ma pole 2-3 aastat uiskudel olnud niiet päris mõnna oli. Pärast uisutamist viskas Heikki mu koju ning võtsime Nelliga Miikka auto ja läksime Wingstonisse, mis on väga populaarne söögikoht. Nagu nimigi ütleb, on seal firmaroaks kanatiivad, aga thanks god, et ma neid ei võtnud - see kaste nende peal oli nii äädikane ja hapu. Sõin hoopis ühe superhea kanawrapi. Viskasin Nelli meestemängule ja jätsin auto Santaspordi juurde, ise läksin koju oma koristamist lõpetama. See korter polnud uuena ka nii puhas, ma olin täitsa uhke :) Üheksa paiku tuli Viivi mulle vastu ning viisime mu asjad sinna.



Comments