16.01

Hommikul vara üles ning ametipostile. Pidin vilistama neli mängu, õnneks läksid küllaltki kärmelt. Siis paar tundi olin kohvikus, tegime võikusid, kohvi ning müüsime süüa-juua. Poole 3 paiku läksin jõukasse.

JÕUKS(1h)
Tegin soojendusharjutused kõik ilusti korralikult kava järgi ja siis alla. Alustasime ainult Jerkiga. Siis rinnalevõtt koos kükiga. No nii suure vaevaga tuli see kang sinna ülesse. Nagu poleks 2 kuud trenni teinud. Higi voolas, mida jõuksis tavaliselt eriti palju pole. Viimakse veel ühe jala kükid 50kiloga. Ajasin seda tooli, kuhu jalg toetub, mööda jõukat tagasi. Üksi ikka nats nadi seda rauda tõstmas käia, aga tehtud sain. Ega mul pääsu ei ole. Siis nats lihtsamad harjutused: sääred ja 12kg sangpommi lennutamine. Üleval jõuksis tõmbed plokil ette, tegin 40kiloga. Täpselt parajalt raske. Kõht ja tagareied. Jõuksis väljudes mu käed värisesid ja tõmblesid. Homme kindlasti igaltpoolt haige kah.

Natukene aitasin veel Heidil võikusid teha ning siis koju pessu ning natuke enne 5 tuli Heikki järgi. Käisime suure pitsa järel ning läksime nende poole. Ma pole seal mingi kuu aega juba käinud. Sõime pitsat ja viinamarju. Nad teadsid, et ma tulen niiet olid 5liitrit piima varunud. Ups :d Vaatasime telekat, rääksime juttu. Üritasin tänaste mängude liveskoori ka jälgida. Kuusamo kaotas LiigaPlokile 1:3 niiet tabelis nad õnneks meist mööda ikkagi ei läinud. Kangasala mängis Saloga viis geimi. Kaotasid. Õnneks. Mul viskas diivanil pikutades korra silma kinni, aga pärast oli jälle hea olla. Nats sõime veel melonit ja kaneelirulle ning 10 paiku tõid nad mu koju. Taaskord üks tihe päev mööda saadetud :)


Comments