09.01

PALL+JÕUKS (2h)
Servi ja vastuvõtu trenn. Vastuvõtt oli nii jube, et lihtsalt naersime selle üle. Pall lendas jumal-teab-kuhu. Arvan, et mu vastuvõtu prosa oli mingi 20. Serv alguses päris hea, lõpus mitu viga. Pidime veel vastuvõtma Teemu löödud piiri serve. Vastuvõtt palju parem kui tiimikate servidega, aga siiski, ma ei jäänud rahule. Lõpus jäime mina, Arica, Nelli ja Heidi natukene kauemaks saali, "järelaitamistundi". Nelli pidi timmima pealeminekut, Arica kõrge vastuvõtu korral pealeminekut ning mina blokki. Teemu ütles, et kui üksi olen blokis, siis teen kõike väga ilusti, aga millegipärast keskmisega koos viskan ikka oma käsi natuke väljapoole. Egas midagi kui et tuleb veel rohkem harjutada, mõelda, pingutada. Jõusaal lühike: rinnalevõtt, kükid, triitseps, kõht.


Käisime Feenixis. Ülejäänud päev vaba. Tulin koju, käisin pesus, vaatasin telekast Masterchefi, tegin oma esimesed kokkupuuted programmeerimisega ning nüüd jälgin Kangasala - Kuusamo mängu liveskoori. Loodetavasti nii meie kui ka Kuusamo suudame nüüd Kangasalat võida :)

Comments