06.01

PALL(1h 15min)
Mängueelne trenn. Peamiselt serv ja vastuvõtt. Alguses kergete pallide vastuvõtt. Ei olnud kõige hullem. Siis Teemu piiri löödud servid. Nende vastuvõtt oleks võinud parem olla. Lõpus seesama servijad vs vastuvõtjad mäng, kus ühe geimi võidavad servijad 3 hea servi (vastuvõtjate halva vastuvõtu) korral ning vastuvõtjad 5 hea vastuvõtu korral. Ma täna aint servisin ning võitsime kõik neli geimi. Serv lendas super hästi. Viskasin palli julgelt ette ja lõin peamiselt diagonaali ühe pealt ühe peale. Paar korda proovisin lühikest ja piiri servi kah.


WoVo - LiigaPloki 3:0 (1h)
Enne mängu oli niipalju energiat. Tantsisin, laulsin ja niisama kiusasin kõiki. Soojenduse päris alguses oli ka veel kõik okei, aga kui viskasin harjutuste tegemiseks selili, siis läks pekki ära. Väsimus ja jõuetus tuli peale, natukene süda oli paha. Jooksude ja harjutuste ajal olid jalad nii väsinud, üldse ei jõudnud hüpata ka. Ei teagi, mis juhtus. Õnneks vastane oli lebo ja see oli vast üks esimesi mänge, kus suurem rünnakukoormus oli rohkem tempsidel ja nurkadel, kui minul. Enesetunne polnud hea niiet ma olin suht vaikne seal platsil, aga ega eriti pingutama selleks võiduks ei pidanud. Essa geimi alguses läks nende nurgal veel hüpekas ka niiet vast üks lebomaid võite siiamaani. Kolmanda geimi keskel natukene mängisime seal punkt-punktis, aga miskit ohtlikku ei olnud. Enda mängu kohta suurt miskit pole öelda. Rünnak polnud mu tavalisel tasemel, aga ega ma ei põe ka. Teised oli see-eest tublid. Serv oli hea. Mitte ühtegi servipunkti ei toonud, sest nad ikka pingutasid ja jooksid halbade vastuvõttude järele, aga hädas olid nad küll. Lühike serv tuli ka ilusti välja. Blokk on nii nagu ta on. Kaitse normaalne. Võit on võit! Natuke rohkem mures olen pühapäevase Kangasala mängu pärast, sest seal tuleb ikka kõva andmine!

STAT: http://lml-web.azurewebsites.net/MatchStatistics.aspx?mID=240&ID=4&CID=3&PID=6&type=LegList










Comments