03.01

JÕUKS (1h 15min)
Soojendus. Kergete ketastega õlgadele harjutused. Õlapress kangiga õlgadelt, iga tiiruga lisame raskuseid. Jõudsime lõpuks 30kiloni. Kang õlgadel kükid. Viimane tiir 90% ehk tegin oma senise reksi 75ga. Kolm tiiru, üks kükk korraga ja tiirude vahel 30sekundit. Raske oli. Üleval jõuksis veel tagareied, triitseps ja õlapress kaldpingil. Need olid lebod. 


TREENINGMÄNG: WoVo - Kuusamo 3:1 (1h 30min)
Essa geimi läksime oma tavalise põhikoosseisuga ehk olin diago. Mängisime terve geimi väga hästi ning eriti võimalust vastastele ei andnud. Serv toimis. Pidime jälgima enne servima minekut Teemu kätt ja üsna tihti lööma lühikest servi. Lõin terve mängu peale 3 ässa, mis mu viimase aja servi arvestades on päris hea tulemus. Teises geimis olin nurk. Kuna essa tuli suht lebolt, siis lasime jala nats sirgeks ja vastane juhtis vahepeal juba 11:3 vms. Põdesin nats, et olen vastuvõtuga hädas, sest pole ju tegelikult siin olles nurka mänginud, aga tegelikult sain ilusti hakkama. Sai tempsi lüüa küll. Lõpus võtsime ennast kokku ja vähendasime vahe mingi neljale punktile, aga ikkagi kaotasime. Geimi lõpupoole lõi Kuusamo ukrainlasest nurk mu parema käe pöidla välja niiet see valutas terve mängu ja õhtu nagu põrguline. Kolmandas olin nurk, neljandas diago. Mõlemad geimid olid küllaltki tasavägised, aga samas 100% ei andnud endast kumbki tiim. Suutsime õnneks geimi lõppudes kindlamad olla. Kohati oli ikkagi jube valus lüüa, sest pöial hullult valutas niiet paar lolli viga tuli sisse, aga samas kokkuvõttes võib rahule jääda: 21punkti ja vastuvõtt ka enam-vähem okei. :) 

Comments