31.12

PALL (2h 45min)
Täna üks trenn aga see-eest pikk. Venelane. Kergete servide vastuvõtt. Tuli enam-vähem välja. Servimine igasse  platsi nurka, Teemu pani tähised ka. Väga palju vigu ei tulnud, aga samas serv ei olnud eriti ohtlik. Kahekesi vastuvõtt. Täitsa okidoki. Siis kahel väljakul üks ühele venelane. Ma olin Iida ja Mallaga ning mängisime Arica ja Jazi vastu. No nad said meilt ikka korraliku sauna :D Teise venelase olin Iida ja Kateiga aga kaks puudet. Kaotasime Jessicale ja Jossule. Viimaks tavaline võrkpall poolel väljakul Jazi, Arica ja Roosa vastu. Selle saime ka pähe. Kuidagi jube segadus oli ja keegi ei osanud olla kuskil. Kaks lühikest geimi 5 6le mängu. Sain olla nii diago kui nurk. Ühe võitsime, teise kaotasime. Miskit väga vaimustavat polnud, aga samas normaalne. Lõppu servi ja vastuvõtu mäng: võitmiseks vaja kolme geimi, vastuvõtjad saavad ühe geimi 5 järjestikuse hea vastuvõtuga, servijad 3 järjestikuse servipunktiga või halva vastuvõtu korral. Alustasin Jossu ja Iidaga vastuvõtmist ning saime küllaltki kiiresti oma kolm geimi täis. Olin täitsa uhke enda üle sest enamus vastuvõtud väga head:) Jossu ütles ka lõpus et olin tubli. Serv see-eest oli täna katastroof. Tohutult vigu, täiesti lambist. Ma olin nii kettas. Ootasin pingsalt seda trenni lõppu, sest kogu aeg oli nii külm ka ja kui veel hästi välja ka ei tule, siis ikka täiskomplekt. 


Käisime Feenixis, tudusime nats ja küpsetasin muffineid. Enne 00 lähme linna ilutulestikku vaatama ja siis koju tuttu, sest väsimus tapab. Lahedat aastavahetust kõigile! :)

Comments