30.12

JÕUKS (1h 10min)
Kuna tervis ei ole läinud ei hullemaks ega paremaks, siis täna ikkagi läksin trenni. Pidime tegema 100% kükke, lootsin täna vähemalt 80kilo piiri ületada. Soojendusharjutused polnud õnneks väga hullud. Jalapress 100kiloga, suht raske oli täna. Poleks uskunudki, et nädalane paus annab niipalju märku endast. Õlapress kangiga ja kergete 1,25kg ketaste lennutamine kõhuli. Lebod. All jõusaalis kükid, aga kuna mina ja Iida nats tõbised, siis Saija lubas ainult 80protsendini minna. Ma üritasin nats vaielda ka, aga ta arvas, et see siiski pole hea mõte, sest võib tunduda, et jõudu palju, aga homme olen rohkem haige. Tegin viimased seeriad 60kiloga ja tõtt öelda oli see mu jaoks piisav nii et hea, et see 100% mõnele teisele päevale jääb. Puusade tõstmine 40kiloga. Üldse ei meeldi see harjutus, nii tüütu ja ebamugav. Üleval jõuksis veel 4 harjutust kätele ja ülakehale ning siis Feenixisse sööma.


PALL (2h 20min)
Kuna mu paariline Nelli ikka veel haige, siis olin Malla ja Iidaga kolmikus. Blokihüpped. Alguses niisama ja siis Teemu lõi meie kahesesse blokki sisse. Nii mul alati ilusti käed üle ja superhead blokid. Mõned löögid kahe pealt kahese bloki vastu, ei tulnud väga hästi, tõste ka kõikus palju. Viis kuuele löögid nelja pealt diagonaali kahese bloki vastu, nii blokk, löömine kui ka tõstmine tuli täitsa okeilt välja. Lõppu mänguline 5 6le koos kergete pallidega. Sain mängida nii diagot kui nurka. Õnneks mu peale eriti ei servitud. Enam-vähem võib rahule jääda, aga samas saaks paremini. Eriti palju häid lööke ei saanud, aga samas mõned targad hanitused ja suunatud pallid. Tiim üleüldiselt mängis täitsa tipp-topilt, Teemu oli ka rahul.

Comments