14.12

Tänane hommik algas kohutavalt. Pidin kell 12 massaaži minema ehk jõusaal tuli teha enne seda. Mina, Jaz ja Iida pidime tulema 10.45 trenni (muidu trenn kell 16). Äratus oli 10st, aga panin "korraks" silmad kinni niiet lõin uuesti luugid lahti 10:20. Kiiruga riidesse, asjad kokku, hambapesu ja minek. Jõudsin 40 Santasporti ja mul oli juba siis natukene kahtlane tunne, sest Iidat ja Jazi polnud seal. Panin telos interneti sisse ja voilaaa! Juha haige niiet massaaž jääb kõigil ära ning peame tulema kell 4 jõuksi. Kujutate ette kui õnnelik ma seal saalis põrandal istudes olin. Ükskord elus kus sissemagamine oleks olnud pigem õnn kui õnnetus ning siis läheb ka kõik nässu. Kirjutasin Teemule, et kas võin praegu ära teha kava, aga kuna ta ei vastanud siis kõmpisin koju tagasi. Täna on teine päev järjest juba üle 20kraadi külma (üleeile oli veel 0i ringis), kuid loodus on lummavalt kaunis niiet otsustasin minna poodi, et osta Jazile sünnipäevaks šokolaad. Võtsin oma peegelkaamera kaasa, et mõni talvine pilt jäädvustada.









JÕUSAAL (1h)
Kerge jõutrenn. Soojendus. Harjutused õlgadele kerge kettaga. Rinnalevõtt, max 80%. Tegime 50kiloga. Kükid max 70%. Tegime ka 50kiloga. Peale igat seeriat hüpped kohapeal nii kõrgele kui saad. Üleval jõuksis pingil selili kangi ülevedu. Suutsin kuidagi selle pingi ja kangiga ümber käia niiet nalja oli kõigil kui palju :D Lõpus mõõtsime hüpet ka, aga ma ikka ei oska nii kui mul pole midagi puudutada. Alguses kõik alla 3m, lõpus pigistasin kuidagi 304cm välja. Teemu ütles, et mine hüppa parem seda korvirõngast. Õhtul tegin veel endale süüa ning rääkisin vanaemaga :) 

Comments