13.12

VABA PÄEV
Poole 12 paiku tuli Heikki mulle järgi ning läksime kesklinna Revontuli kaubanduskeskusesse. Lubasin juba ammu, et tulen appi kingituse pakkima. Nimelt, juba mitmendat aastat kogub kaksikute team-gymi võistkond endale kingituste pakkimisega raha (nt. võistlustel käimiseks). Maksmine on vabatahtlik ning iga inimese südametunnistuse järgi. Niisiis, panime päkapikumütsid pähe ja tööle. Tegin alustuseks ühe proovitöö ka mingi pappkarbiga, mis ei näinud eriti esinduslik välja niiet ma olin alguses pigem abistaja rollis (kleepisin kleeplinti ja lipsukesi) :D Pärastpoole läks juba paremaks ning sain üsna mitmeid asju ära pakkida (pliiatsid, raamat, suur mänguauto jms). Tegelt jube lahe töö, kahju ainult, et väga palju rahvast ei olnud. Jõulukingiks ma neilt miskit eriti tahta ei osanud niiet kui Heikki rääkis, et peaks tüdrukute telefonidele kaitseklaasid osta, siis mõtlesin, et võib siis mulle kah selle kingiks teha.


Pärast läksime nende juurde, kus sõime imemaitsvat lõhesuppi ning siis Santasporti Hedyle ja tüdrukutele järgi. Natukene veel olin nende juures, rääkisime juttu ning sõime kaneelirulle. Pärast läksime Heikkiga koos Lakkapää (ehitus jms tarvete pood, mis on Rovaniemi meestetiimi peasponsor ja nii ongi meeste tiimi nimi Team Lakkapää) mängule. Läksin istusin Nelli, Iida, Jessica ja Malla juurde, sest täna olime trummitiim. Hiljem tulid Jaz, Arica, Roosa, Petra ja Viivi ka. Meil oli 4 suurt trummi, pasunad, kõristid, mingid plaksutid jms. Kutid mängisid kohe palju paremini kah :D Essa geimi võitsid, teine napikas. Ülejäänud said ikka pähe. Heikki viskas koju ning kodus tavaline vaikne õhtu: käisin pesus, tegin süüa jms :)


OrPo mängu pildid panin ka ülesse :)

Comments