12.12

10.30 mängueelne koosolek. Oleme nendega juba kaks korda mänginud niiet enam-vähem teame kõikide tugevusi/nõrkusi. Vaatasime OrPo - Kangasala mängu ning kirjutasime üles mõned tähtsamad punktid, mida mängus jälgima peame. Kõige ebatavalisem asi mu jaoks on see, et kui nende diago ründab kahe pealt, siis mina (kes ei blokeeri), pean võtma kõik hanitused kolme meetri sees. Juba tean, et 2-3tk magan ikkagi maha :D

PALL (1h 15min)
Hommikune soojendus. Venelane 3 3le kahe palliga. Napikalt võitsime. Kergete pallide vastuvõtt. No saaksin paremini, aga samas kõige hullem ka ei olnud. 6 6le löögid nelja või kahe pealt ainult diagonaali, üks blokk. Peale lööki vahetus tagaliinis oleva mängijaga. Päris intensiivne oli niiet mul oli ruttu hing paelaga kaelas. Kuidagi jube vässu olin. Kuna paari tiimika vingumine suutis mul kergelt öeldes kopsu üle maksa ajada, siis panin lõpus 3 blokki. Ma ei tea, kust need tulid, aga pall oli igatahes maas. Lõpuks serv ja vastuvõtt. Viie peale serv juba täitsa okei, peaksin mängus ka proovima. Kuna Viivi lõi oma jala nii õnnetult vastu maad ära, et ei saanud edasi enam mängida, siis läksin ma tema asemel vastuvõtma. Ja väga hästi tuli välja :) Enamustest saaks tempsi tõsta, ainult kaks viga tegin. Nelli täna põhis niiet kui ta vastuvõtuga hakkama ei saa, siis tulen ma appi :)

OrPo - WoVo 3:1 (2h)
Esimene geim oli nagu lapsemäng - vastane ei avaldanud peaaegu et mingisugust vastupanu ning meie mängisime väga hästi. 25:14 meile. Ilmselgelt lasime sellest ennast liialt ära uinutada ja teises geimis kulges mäng sama radapidi, ainult, et tagaajaja rollis olime meie. Ma tõesti ei tea, mis juhtus, aga me olime platsil vaiksed, tuimad, elutud. Mäng lihtsalt mitte kuidagi ei läinud edasi. Pikal vaheajal ei olnud kellelgi midagi eriti öelda, lihtsalt pidime hakkama mängima. Kolmas geim oli juba täitsa võrkpalli moodi. Mõlemad tiimid mängisid küllaltki korralikult. Geimi lõpus tegime paar serviviga, kaasa arvatud mina ning mõned lollid kaitsepallid ja 21:25 kahjuks Orivesile. Neljandas erilist pinget ei olnud, Vastane võttis oma. Enda mänguga jäin üpris rahule, v.a serv ja mõned rumalad löögivead. SAIN KOLM BLOKKI! See mu puhul ikka kõva saavutus. Tempsid mängisid ka tublilt, aga nurgad jäävad hätta. Löögivead või siis ei saa palli maha. Vastuvõtt oli kohati väga hea! Nelli, kes peaks olema nurkadest kõige parem lööja, jäi ka täna hätta ning lõi ainult paar palli punktiks. Ei oskagi nagu miskit teha. Peale mängu oli jube tühi ja poolik tunne, sest ei tea miks kaotasime. Tegelikult olid võistkonnad võrdsed, ka statistika näitab seda. Ei teagi, mille taha mäng jäi. Parima mängija auhinna sain ka ning pressile andsin ka paar kommentaari. Sain esimest korda Heikkile mängujärgse intervjuu anda. Pidime üksteisega inglise keeles rääkima, natuke naljakas oli :D :D Homme vaba päev :)

http://lml-web.azurewebsites.net/MatchStatistics.aspx?mID=229&ID=4&CID=3&PID=6&type=LegList











Comments