10.12

Äratus 5:30, viimased asjad kokku ning 6st hommikusöögile. 6:45 tuli buss meile järgi ning sõitsime Amsterdami lennujaama. Magasin peaaegu terve tee. Lennujaamas oli palju inimesi niiet pidime natukene aega sabas seisma, et pagas ära anda. Pardakaardid printisime ise välja. Sain koha kahe inimese vahel niiet võite ette kujutada, et ma polnud väga õnnelik, kui lootsin terve tee tududa. Õnneks letis oli väga tore naine, kes küsis, kas sooviksin kohta vahetada, et nt avariiväljapääsu juurde, kus on rohkem ruumi. Ütlesin, et ohh kas tõesti saaks vahetada, et ma sooviks akna äärde. Natukene klõbistas arvutis ja siis andis kerge käepatsuga märku, et olemas! Nii tore oli sellisest teenindusest osa saada :) Turvakontrollis olin muidugi mina ainuke meie tiimist, kes tundus "jube kahtlane". Mind katsuti läbi + võeti mingid proovid mu läpakakotilt + otsiti see läbi + soriti rahakotis. Ega need tüübid seal kõige kirkamad kriidid ei olnud, rääkisid omavahel juttu ja sahmerdasid seal niisama. Lõpuks kui tulema sain, oli kogu tiim kuskil laiali, v.a Katlin, kes mind ootas. Käisime paaris poes ja siis otsisime õige värava üles. Nats üle poole lennust magasin. Mu kõrval polnud ühtegi inimest ka niiet kui mingeid naljakaid liigutusi tegin, siis loodetavasti keegi ei näinud. (tihti magama jäädes näen, et mängin võrkpalli ja siis kui pall tuleb minuni siis vehin kätega ja alati ärkan selle peale üles. :D :D) Hästi ilus taevas oli niiet tegin mõned pildid ka.





Kui üles ärkasin, öeldi, et 10min maandumiseni, aga lennuk jubedalt rappus niiet mul ikka nats seest keeras. Polnud mingi 7-8h söönud ka. Sõime Vantaa lennujaamas ning sõitsime rongiga Helsinkisse. Raudteejaamas oli meil vaba aega niiet läksime istusime Nelliga Burger Kingis, sest mujal lihtsalt vabu kohti polnud. Nüüd olemegi rongis, õnneks vooditega kajutites nii et saame ilusti magada öösel. Teemuga oli väike koosolek ka, kus rääkisime eilsest mängust ning üleüldisest seisundist. Ütlesingi ära, et mis arvan ning ta enamjaolt nõustus minuga. Tamperes oli pooletunnine peatus niiet ostsime pitsa ning nüüd niisama lebos. Varsti tuttu ja 8 paiku Rovaniemis :)

Comments