09.12

PALL (1h)
Hommikune kerge pallitrenn. Venelane. Saime täiega pähe. Paarides soojendus. Kergete pallide vastuvõtt. Sain ka vastuvõtta. No oleks saanud paremini. Serv ja vastuvõtt. Alguses oli serv väga hea, lõpus tiba vajus ära. Viimaks see lahe võrkpall võrkpallidega (käsi ei tohi kasutada). Selle saime ka täiega pähe. Mingi 11:2 vms.

http://cev.lu/News.aspx?NewsID=22053&ID=5

Kahe mängu vahel käisime väikestes rühmades Almelo linna peal jalutamas ning pilte tegemas. Mina olin koos Heidi, Malla ja Jaziga. Pidime kujutama piltidel 5 meie tiimi iseloomustavat sõna: relentless, professional, united, passionate ja accountable. Natukene käisime poodides ka ringi, aga ega ma midagi erilist ei ostnud. Almelo tundub üpris armas linnake. Sümpaatia Hollandi vastu on olnud mul juba sellest ajast, kui mingi 7-8 aastat tagasi mu tädi veel siin elas ning külas neil käisime. Kahju, et meil nüüd siin eriti palju vaba aega ei olnud.









Hotellis kerge lõunauinak, snäkk ja mängule.
Saali juurde jõudes läksime traditsioonilisele jalutuskäigule. Ma olin üks suur elevil energiapomm: tantisin, laulsin, kargasin ringi ning ajasin niisama lolli juttu suust välja. Teised ainult irvitasid mu üle :D Tahtsin juba väga-väga mängida. Lühike koosolek, kus rääkisime veel viimased asjad üle ning saali.

Eurosped TVT Almelo -  WoVo 3:0 (1h 30min)
Soojendus läks senimaani hästi kuni võrgule läksime. Kuidagi jube suur segadus oli või siis tõste ei klappinud niiet sain nelja pealt ainult 2-3 lööki. Kahe pealt oli asi natukene parem. Alustasime mängu küllalti tasavägiselt. Vastane oli mitu korda raskem kui videos tundus. Nende blokk oli super! Keskmised üle 190cm pikad niiet käed ikka korralikult üle võrgu. Iga punkti võitmiseks pidime vaeva nägema. Tegime palju servivigu ka. Seisul 20:14 olime teinud 6 serviviga ehk täpselt niipalju kui vastasest maas olime. Essa geim küllaltki kindlalt 25:16 neile. Teiseks geimiks olime suuremast värinast üle saanud, aga ikkagi ei mänginud korralikult: vastuvõtt halb, kergete pallidega puterdamised, peaaegu olematu kaitse. Vahepeal suutsime isegi korraliku mängu näidata, aga 25:20 ikkagi hollandlastele. Enne kolmandat teadsime, et kas kõik või mitte midagi. Punktid tulid raskelt, aga õnneks tulid. Vastaste trenks pidi oma kaks timeouti ära kasutama. Mängisin kolmandas väga hästi, lõin julgelt nii eest kui ka tagant, sest nurgad ei saanud palli absoluutselt maha. Tahtsin tõesti väga võita, aga no kui jalad maas pall kukub pmst kahe mängija nina ette maha siis on see raske. Geimi lõpus meilt serviviga ning mingi lollakas ühe käega mängitud pall ja oligi 25:23 nende võit. Ma olin peale mängu lihtsalt nii vihane. Misasi see kõik oli!? Vastuvõttu polnud ollagi, vastane kohati tegi mis tahtis. Nurgad lõid kolme geimi peale kokku ära 8 palli (Jossu, Nelli, Jessi)!!! See on ilmselgelt vähe. Enda mänguga jäin enam-vähem rahule, aga ega sellest eriti tolku ju polnud. 3:0 seisis tablool. Terve õhtu olin veel kurb ja vaikne. Õnneks väike lootusekild on säilinud ja tuleb optimistlik olla :)

http://www.cev.lu/Competition-Area/MatchPage.aspx?mID=28257&ID=884
http://www.cev.lu/Competition-Area/MatchStatistics.aspx?ID=28257





Comments