08.12

5:30 äratus, viimased asjad kohvrisse, hommikusöök ning sõit lennujaama. Tegime check-ini automaatides ning pagasi ka andsime ise ära. Päris lahe oli, ma pole kunagi pagasit iseseisvalt ära andnud. Turvakontroll läks ka hästi ning siis oli tunnikene aega.

Lend Amsterdami kulges ilma probleemideta. Enamus tee magasin. Üles ärgates hakkasime juba maandumiseks valmistuma. Natukene paha oli olla, aga õnneks läks ruttu üle. Pagasi saime ka suht ruttu kätte ning siis oli 15 minutit vaba aega, et endale midagi hamba alla leida. Ostsin 2 banaani ning siis läksime rongi peale. Sõit Almelosse oli u. 2 tundi. Hästi muhe reisisaatja oli :) Raudteejaamas võtsid meid peale 3 toredat minibussijuhti ning sõidutasid hotelli. Almelos on umbes 70 000 elanikku. Hotell on väga fancy. Igalpool on ilusad jõulukaunistused. Siin on teater, restoranid, baar, bassein, saunad jms. Olen toas koos Jazmine'iga. Lõunasöögiks sõin spagette bolognese kastmega. Siin on mingi jube hea sai ka, hästi pehme. Lühike miiting meie edasise päevaplaani kohta ning natukene vaba aega.

Tudusin tunnikese. Kell 6 õhtusöök. Väga hea kana oli. Seejärel mängu koosolek. Vaatasime videot. Keskmised on väga pikad, aga samas mitte kõige kiiremad; side ja libero enam-vähem, nurgad keskmised. Ei tohiks nagu midagi eriti hullu olla. Palju ründavad keskelt niiet peame saama nende vastuvõtu võrgust eemale ning bloki ette. Ega kerge mäng vast ei tule, aga ma ei jõua homset õhtut ära oodata.

Trenn algas Eesti aja järgi 21:30. Saal oli suur ja avar, palju riietusruume ja sportimisvõimalusi - äge koht :)

Riietusruumis ootas meid kõiki kingitus - joogipudel ning kaelapael.

PALL (1h 30min)
Soojendus.. Tõsteharjutus. Hästi tuli mul välja. Algul niisama blokihüpped ja siis kahene blokk niiet Teemu lööb blokki sisse. No johhaidii, kui mingi harjutus, siis mul blokk super, aga kohe kui mänguks läheb on jälle mingi lepavõsa. Õnneks sain selle õige tunde kätte. Tagantliinist mäng. Alguses natukene rabe, aga ikkagi võitsime napilt. Tõsted olid päris head. Lõppu 6 6le koos kergete pallidega. Nii üles-alla käis mu mäng. Võisin teha 3 imeilusat liigutust, aga samas sama palju vigu jälle otsa. Paar korda tegin ilusat blokki ja siis Teemu tuli andis plaksu nagu oleks mingi maailmaimega hakkama saanud :D Lõppu veel natukene servi ja vastuvõttu. Serv oli ka päris tip-top. Peale trenni venitasime ja Roosa tuletas eesti keelt meelde. Ta tegelt oskab päris palju. Lubasime, et hooaja lõpuks saame juba vabalt eesti keeles rääkida.

Hotelli tagasi jõudes oli snäkk. Sõin jogurtit ja banaani. Hommikul 9:30 äratus. Jubedalt tahaks juba mängida :)