05.12

Äratus 7:15, omlett, viimane pakkimine. Kell 8 tuli Teemu järgi ja sõitsime lennujaama. Mind katsuti turvakontrollis läbi, johhaidii :D Lend läks ilusti, magasin terve aja. Õnneks olin akna ääres ka ning mu kõrval oli tühi niiet superlux.




Helsinkisse jõudes oli tunne nagu oleks kuskil teises riigis - pole lund, soe, päike paistab, rohi roheline. Nii mõnus vahelduseks külma käest ära saada. Rentisime kaks minibussi ning sõitsime Tamperre, vahepeal käisime söömas ka (kana, šnitsel, seenekaste - nämma). Natukene saime hotellis puhata ning siis mängule. Algselt pidi meil olema kerge trenn väljas, aga kuna vihma sadas, siis tegime lihtsalt nats pikema jalutustiiru ning alustasime soojendusega varem. Tuju oli väga hea, laulsime soojendusplaadi laule kaasa. Kui olime juba pallid võtnud paarides, siis tabas mind tõeline üllatuspomm: mu pere tuli mängu vaatama! Mul ei olnud õrna aimugi. Pärast sain teada, et enam-vähem terve mu suguvõsa oli sellest teadlik. Ma olin jummalast šokis, et appi, kuidas ma ei teadnud. Tegelt oli see juba teada mingi kuu vms tagasi. Õnneks võtsin seda ikka väga positiivselt :)

LP Kangasala - WoVo 3:1 (2h)
Esimese geimi kohta ei oska midagi öelda - me pmst ei mänginudki. Nagu peata kanad seal platsil. Midagi teha ei oska. Kuidagi jube krampis olime, vastane tegi mis tahtis. Lõpuks ikka võtsime tiba kokku, et uueks geimiks valmis olla. 19:25. Teine kulges küllaltki punkt-punktis. Mõlemad tiimid näitasid häid sooritusi. Pikad pallivahetused. Suutsime lõpus haarata mõnepunktilise eduseisu ning mul oli võimalus lüüa geimpall ära, aga tõste oli veits kauge niiet lõin blokki, mida julgestasime, aga pidime kahe käega üle andma palli niiet vastane lõi ära. Seisul 24:23 võttis Teemu time-outi ning teadsin, et kui ma nüüd ära ei löö, siis läheb liiga rabelemiseks. Vastuvõtt oli u. 3meetri peal, aga Heidi tõstis ikka kahe peale. Tõste oli nats madal, aga ma lihtsalt võtsin kogu oma jõu ja lõin. Õnneks blokist auti ja geim oli meie. Teadsime, et ega Kangasala jalga sirgeks ei lase ning võita tahavad mõlemad. Kolmas geim kulges punkt-puntkis, kuid siiski õnnestus sisse saada 20:17 eduseis. Nagu eduseisus ikka, muutume lohakaks, vastuvõtt on kauge niiet saab ainult hädapalli tõste kuskile kaareka. Juba varsti seisid tablool viiginumbrid. Seisul 23:22 oli idekas vastuvõtt, aga Heidi tõstis keskele tõusva ning vastane pani imeilusa bloki. Eks näod olid juba mossis, aga samas midagi võimatut ju polnud. Serv oli halvasti käes, Heidi tõstis alt mingi kaareka nelja peale, aga littisin selle täie jõuga viie peale diagosse maha. Vist mu kogu mängu kõige kõvem löök. Siis vahetas Teemu mu Nelli vastu välja, et kahe peal oleks normaalne blokk. Saime vastaste rünnaku kätte ning Nellil oli võimalus kahe pealt ära lüüa, aga kahjuks noup, vastane tõstis nurka ja sealt tuli litter, mis lõpetas geimi. Peale seda olime murtud kah. Neljas oli juba enam-vähem vormistamise küsimus. Eks me ikka üritasime, aga mitte nii nagu eelnevad kaks geimi. Valiti parimaks mängijaks, aga suht suva sellest, kui see võit oleks võinud olla nii lähedal. Peale mängu mõtlesin niipalju, et no mida oleks saanud teha ja siuke vastik tunne jäi sisse. Õnneks tuli Marten ruttu minuga palli mängima ja teised rääkima niiet ei olnud kaua aega masetseda. Läksime sööma. Issi ja teised tulid ka. Seal istusime, sõime, rääkisime juttu, sain oma sünnakingid ka kätte. Pärast viskasid mu hotelli ära. Kurb õhtu toreda lõpuga niiet lõpp hea, kõik hea :)

STATISTIKA: http://lml-web.azurewebsites.net/MatchStatistics.aspx?mID=225&ID=4&CID=3&PID=6&type=LegList

MÄNG: https://www.youtube.com/watch?v=3dG_inCXSRQ

Meie lahe trenks :) 








Comments