04.12

Hommik vaba, Käisin massaažis. Palju mõnusam on olla. Sööma. Niii hea kana ja magustoit oli täna. Kindlasti mu sünna puhul :) Käisin korra Hedy juurest ka läbi. Kinkisid mulle suure paki, mille sees oli padi ja hästi mõnus pehme fliistekk. Koju tulles ootas mind voodi peal veel Nelli kink, kus sees olid armsad lipsuga tudupüksid:)

Soojenduse ajal terve tiim laulis mulle sünnipäevalaulu. Appi, see oli nii naljakas. Usakad lisasid igasuguseid "heliefekte" juurde niiet ma naersin pisarad silmas. :D Kahju, et me ei filminud. Sain palju kallisid ka :)

PALL (2h)
Venelase saime 11:9 pähe. Mõned soojendusharjutused 5 5le (Roosa ja Viivi olid A-klassi trennis, sest neil nvl mängud). Blokihüpped ja löögid kolmese kui ka kahese bloki vastu. Mul tuli täna päris hästi välja see blokkimine. Pean lihtsalt nats varem minema ning käed otse üle panema. Üritan alati mängus ka nii teha, aga tegelt ikka liigutan käsi. Sain palju lüüa nii kahe kui ka nelja pealt. Täitsa normaalselt tuli välja. Teemu oli kaitses ja no polnud palli mida ta kätte ei saaks. Ulme. Parem kui meie liberod, kuigi ta umbes 3x suurem ja raskem :D Lõppu veel servi ja vastuvõttu. Üritasime mu servi timmida veel, et lööksin nii kõrgelt kui saaksin ja ülesvise rohkem ette. Mõni tuli väga vinge serv, aga samas palju vigu. Eks näis, mis homme Kangasala vastu teen.

Eile palusin Teemult endale sünnakingiks hüppe mõõtmist. Meil on see masin, aga ta alati ära unustanud selle valmis panna, kui ma palunud. Täna siis sain esimest korda enda hüpet mõõta siinoldud aja jooksul. Kõik katsed üle 3meetri, parim 308cm. Vast võib rahul olla. Vaevalt mu käeulatus 236cm pikemaks läinud niiet hüpe praegu u. 70cm. Peale trenni ütles Teemu, et Krissu mine hüppa nüüd 310cm täis, aga iga katsega läks aina halvemaks. Eks mõne aja pärast proovib uuesti :)

Mängueelne koosolek oli ka. Vaatasime Salo-Kangasala mängu. Ega midagi uut ja huvitavat polnud. Proovime neist ka kodusaalis homme jagu saada. Kusjuures homset mängu kannab üle niiet panen kohe siia juba lingi ära, juhul kui homme päeval ei saa:
https://www.youtube.com/watch?v=3dG_inCXSRQ




Comments