31.10

PALL (1h 20min)
Mängueelne pallitrenn. Mõned kergemad harjutused soojenduseks ja siis serv-vastuvõtt. Ma sain nats lüüa ka kahe ja ühe pealt. Päris okei oli. Energiat oli palju, ilmselt olin elevil õhtuse mängu pärast. Harjutasin endiselt planeeriva servi ülesviset ja lühikest kiiret puudutust. Päris head servid tulid.

12:45 hakkasime Kuusamosse sõitma ning 5st mäng!

WoVo - Kuusamo 3:2 (2h)
Ma ei jõudnud seda mängu ära oodata. Kaks nädalat pole ühtegi mängu olnud. Soojendus eriti hästi ei läinud. Tõsted kõikusid. Serv oli normaalne, ei midagi erilist, aga tuju oli lihtsalt super. Ma olin nagu energiapomm. Mõtled küll, et seda võrkpalli niipalju ju mänginud, aga ikkagi nii suur ootusärevus sees enne mänge. Saalis oli küllalt palju rahvast, mis alati tegelt tore. Essa geimi keskpunktini oli meie mäng kohutav. Me ei saanud mitte millegagi hakkama, vahepeal olime peaaegu 10 punktiga taga. Siis Teemu võttis aja, rahustas meid maha, ütles, et prooviksime mängu tagasi tulla ning vahetas nurgad välja (Jossu, Jessica välja; Nelli,. Viivi sisse). Ütles, et Krissu, hoia seda ilmet! Mul tegelt oli hea tuju enam-vähem säilinud, sest mängida oli ikka tore ja teadsin, et suudame ennast kokku võtta. Viivi pani kaks blokki ja ma sain korra üksinda diago ka kinni! Geimi lõpus võtsime ennast kokku, suutsime päris palju juba järgi mängida, aga kahjuks mitte piisavalt. 25:20 Kuusamole. Teine geim kulges samamoodi nagu esimene, aga Kuusamo poolt vaadates. Meil toimis kõik, nautisime võrkpalli ning meid saatis edu. Mu serv oli üllatavalt hea. Lõin 2-3 ässa, mõni isegi libero pealt. Mõtlesin ainult sellele, mis Teemu mulle hommikuses trennis õpetas. Heidi lisas ka mõned ässad. 25:13. Kolmandas dikteerisime ka peamiselt meie. 8:4, 16:8, aga nagu ikka meil, eduseisus, laseme jala nats sirgeks. Vastane tuli järjest lähemale ja lähemale. Õnneks saime geimi ikka kätte. 25:22. 5:!Neljandas mäletan, et vastane hoidis kogu aeg mõnepunktilist eduseisu. 14:10; 16:13. Saime järgi tasapisi. Lõin vist geimi lõpus ühe ässa veel ja sain tempsi ühe jala kinni, aga samas eksisin kaks korda rünnakul. Pingelistes olukordades ei pea närv üldse vastu. Mul on väga hea meel, et Heidi usaldab mind ning tõstab tähtsates olukordades mulle, aga mul alati nii altvedaja tunne kui ma ei suuda punkti tuua. Me olime selle nurga Prokopenkoga ka hädas nii, et napilt, kuid siiski, Kuusamo sai neljanda. Viies geim. Lihtne - kas kõik või mitte midagi. Alustasime hästi, juhtisime 5:1, 7:2: 12:7. Seisul 12:7 mõtled, et geim sisuliselt käes, aga pagan võtaks, ei ole. Kuusamo side tõstis vähemalt kolmveerand tõstetest nurka, eriti number 3le Prokopenkole, kes enamasti oma tahtmise sai ja pallid ära lõi. Ta on tõesti hea. Tegin tagantliinist lüües paar lolli viga ja no närv oli nii püsti, et äkki tulevadki järgi. Ja tulidki. Geimi lõpp oli pingeline. Lõime ise vist kaks temporünnakut maha, aga siis mäletan, et Jossu tegi servivea ja vastane lõi maha. Seisul 14:13 olin ees nelja peal, meie vastuvõtt. Mäletan seda hetke nii hästi: vastuvõtt oli umbes meeter-kaks võrgust väljas, 2 ja 3 vahel ning no ma olin 99% kindel, et Heidi tõstab mulle. Tõstiski. Hea tõste oli, läksin täiega peale ja lihtsalt virutasin. Vastase blokist auti ja oligi see raske võit käes! Võita ikka jube magus, aga natukene kripeldab see neljanda geimi lõpp. Kuusamo polnud sellel hooajal veel kodus kaotanud. Nende kodupublik hästi häälekas ja ma pean tunnistama, et kohati see isegi häiris. Statistika polnud midagi väga erilist, v.a 5 ässa ja 2 blokki (mida loomulikult Kuusamo statistiku tehtud statistikas polnud, meie Juha tehtud lehel oli). Rahule ei jää, aga nuriseda ka ei saa, sest võit on võit!

Käisime peale mängu ruttu poes ja siis söömas Sokos Hotelis. Niii hea õunakooook oli. Bussis nats olin arvutis ja üritasin magada, sest pidime täna Halloweeni peole minema, aga sellest ei tulnud midagi välja. Kiire koosolek oli ka, kus Teemu ütles, et oli raske mäng, tublid, et võitlesime endale ikka võidu välja ning oleme ära teeninud ühe toreda õhtu täna. Kõik juba sättisid ja meikisid ennast. Minust pidi saama nõia Ella. Õnneks see suhteliselt lihtne, arvestades mu juuksetüüpi. Nats kohevust juurde ja tiba tumedam meik ning oligi olemas. Koju jõudes vahetasin ruttu riided ja läksime ameeriklaste korterisse, kus ma veel käinud polnud. Ma sain autoga sõita, Heidi kuti autoga. Me suutsime kuidagi niimoodi ära eksida, et seiklesime pool tundi kuskil pimedas. Hästi libe oli ka. Ameeriklaste juures tegi Jazmine mu meiki edasi, sõime krõpsu ja mu Eestist toodud komme. Jube väss oli tegelt. Kella poole kahe paiku sõitsime linna klubisse Halfmoon. Ma olin koos Jazminei, Katlini ja Heidiga. Teised läksid nats varem. Sabas seistes ütles üks purjus soomlane, et Eesti on parem kui Rootsi, kui kuulis, et ma Eestist. :D Klubis tantsisime ja jalutasime niisama ringi. Ei midagi erilist. Kella 4 paiku viisin usakad koju ja siis võtsin Iida, Malla ja Nelli peale linnast ning läksime koju. Kokkuvõttes ikka tore, et läksin, sest kõik olid oma kostüümidega vaeva näinud ja mul on lahe tiim!! :)

Kuusamos oli natukene lund ka

Must Luik, Kreeka jumalanna, egiptlanna, kloun, Hambahaldjas, Snoop Dogg, Saatan, nõid, nukk, kiisu

Comments