28.11

PALL (1h 15min)
Mängueelne trenn. Paarides soojendus. Venelane. Kergete pallide vastuvõtt. Aint servisin. Mõned löögid enda tsoonist. Päris okeid. Ja serv-vastuvõtt. Vastuvõtmas ei käinud, aga see-eest lõin head servi ja ei teinud mitte ühtegi viga, mille üle mul ekstra hea meel. Eliisele sain ka kiire kalli teha :)

Enne mängu eriti aega puhata ei olnud. Käisime Miikka ja Nelliga poes, Nelli punus mulle patsi ja juba oligi aeg minna saali. Tunne oli enne mängu küllaltki hea, parem kui enne Salo mängu. Teadsime, et peame kolme punkti saamiseks kõvasti pingutama ja mitte valvsust kaotama. Soojendus läks ka õnneks päris okeilt. Väga palju rahvast ei olnud, mis tegi natukene kurvaks, aga loodetavasti oli asi selles, et oli laupäeva õhtu, mitte et meis pettunud oldaks Salo kaotuse pärast :)


WoVo- Pieksamäki 3:0 (1h 15min)
Alustasime mängu väga hästi. Sain kohe mängu alguses ühe bloki. Ma olin ikka päris õnnelik. Kontrollisin, et kas Teemu ja Pasi ka ikka nägid :D Juhtisime 4:0, 8:1, 16:4 ja lõpuks võtsime 25:9 võidu. Teadsime, et ei tohi lasta vastasel ärgata, sest nad võivad mängida väga hästi. Juba essa geimi lõpus mängisid kaitses väga hästi. Ma päris kindel ei ole, aga ma arvan, et mu rünnakuprotsent esimeses geimis oli 100. Tegelt isegi vist teise geimi umbes keskpaigani. Teise geimi keskel vastane nats ärkas+muutusime lohkamaks ja mäng oli kohe tasavägisem. 25:18. Ega Teemul miskit öelda ei öelnudki riietusruumis kui et jätkame enda mänguga ning proovime piirduda kolme geimiga. Enne kolmandat geimi sai vastaste treener kollase kaardi, vist liigse mölisemise eest. Nagu WoVo ikka, tuleb mängu natukene põnevust tekitada, niisiis kulges punkt-punktis. Teemu vahetas minu ja Heidi geimi teises pooles välja ka, tõi mängu Nelli ja Roosa, et oleks ees kolm ründajat, aga seisul 20:20 tegi tagasivahetuse ning õnnestus ilusti kena 3:0 mänguvõit võtta. Endaga jäin enam-vähem rahule, tegin ainult kaks viga terve mängu peale. Muidugi oleks paremini saanud, aga hea meel, et suutsime neid niipalju suruda, et nad ei saanud enda mängu mängima hakata. Novembrikuu ilusti lõpetatud! :) Natukene rääkisime Eliisega ka juttu, ta tundus rahul olevat ja nii tore ikka tuttavaid nägusid näha :)

STAT: http://lml-web.azurewebsites.net/MatchStatistics.aspx?mID=217&ID=4&CID=3&PID=6&type=LegList

Sõitsime Malla autoga otse mängult Sokos Hotelli, kus meid oota mõnus saun ja suuuuur burks. Jube hea oli. Rääkisime juttu, tegime pilte ja lihtsalt veetsime mõnusasti aega. Mõned läksid edasi peole ka, aga ma võtsin Malla auto, käisin korra Mäkist läbi, et proovida piparkoogimaitselist McFlurryt ja tulin koju tuttu :)









Comments