25.11

JÕUKS (1h 15min)
Suhteliselt pikk kava. Jalapress, õlapress kangiga. Olime täna CrossFiti alal, mitte all jõukas, sest seal pidavat olema liiga palju rahvast. Tavalise Clean and Jerki asemel oli täna ainult Jerk ehk siis kang rinnalt kiiresti sirgetele kätele üles. See peaks olema lihtsam kui rinnalevõtt, aga no johhaidi, ma ei tea, punnitan alati elu eest :D Vist 55ga oli viimane tiir. Randmetel oli jube valus. Siis kükid, kang rinnal, mitte õlgadel. Umbes 6-7 seeriat. Tavaliselt kükid mu lemmikud, aga  täna olid mõtted kuidagi mujal ja see muutis kõik kuidagi raskemaks. Ilmselt asi selles, et ei leidnud hommikul mitte kuskilt oma rahakotti ja olin täiega mures. Puusatõsted 40kiloga, need õnneks läksid ladusalt. Lõuatõmbed. Tegin VIIIIIS tükki essa tiir. Uus reks jälle. Aga teisel tiirul viimane oli siuke poolik niiet 4,5 tk ja viimane 4tk. Siis veel kõht, tagareied, triitseps ja topispalli visked nii põrandale kui ka vastu seina.
Lõpp läks õnneks kiirelt.


Malla magas tänase trenni sisse niiet käisin veits juttu rääkimas ja küsisin, et ega mu rahakott tema autos ei võiks olla. Ütles, et ta ei tea. Läksime vaatama. SEAL OLI! Taga põrandal maas. Tegi kohe tuju 5x paremaks :) Mõtlesin, et no johhaidii, nagu sellest veel vähe oleks, et eile sain teada, et mu arvuti koos kõigi piltide ja dokumentidega läinud. Õnneks siiski kõik hästi nüüd :)

Panen mõned pildid siia meie oktoobri lõpus toimunud jalgpallurite-võrkpallurite-jäähokimängijate ühistreeningust :)




PALL (2h 15min)
Ei tea mis värk oli, aga kuidagi üldse polnud hea tunne trennis. Kõht valutas ja "raske" tunne oli. Tuli välja, et ma polnud ainuke. Arical sama jama. Ju siis sõime miskit samasugust Feenixis. See tegi soojenduse nats vaevalisemaks aga tehtud ta ikka sai. Paarides soojendus. Olime Nelli ja Iidaga kolmikus, sest Malla nats tõbine. Blokihüpped. Kerge servi vastuvõtust löögid sealt kust tahad. Kuna Teemu tahtis, et tempo oleks täna kiirem, siis hakkasime rabistama ja trenni kvaliteet kukkus - vastuvõtud lohakad, servivead, tõste kõikus, löögid nõrgad.  Vist kõik hoidsid hinge kinni, et mis nüüd saab. Õnneks Teemu võttis rahulikult ja läksime lihtsalt järgmise harjutuse juurde. Täna oli kaks mängulist harjutust punktide peale. Üks pool ainult kogub punkte (k.a miinuspunkte).Aega on 4 minutit. Meie pool sai alguses 13punkti, pärast 12, teised 11 ja 8 niiet võitsimee. Ei pidanud tegema kõhulihaseid ja kätekõverdusi. Viimane harjutus: sul on 8 minutit aega, et lüüa maha järjest 4palli: 2 servi, 1 serv Teemult ja 1 kõrge pall Pasilt. Kui eksid või vastane lööb maha, siis algab otsast peale. Alustasime küllaltki laisalt niiet Teemu geimide vahel rääkis meiega. Tal tuleb see kõik nii südamest ja armsalt, et see lihtsalt paneb su süümekaid tundma, et sa ei andnud endast parimat. Keegi ei taha talle pettumust valmistada. Üritasin kaitses täiega rabada. Vahetasime tiime ja pooli suhteliselt tihti niiet kord olin kaotajate tiimis, kord võitjate. Viimased kaks tiiru läksid eriti ludinal. Mingi minutiga lõime kõik neli palli ära. Hästi intensiivne ja mõnus trenn. Kaitse tuli hästi välja, sest ma mitte mingil juhul ei tahtnud kaotada. Blokk ikka kehvakene, aga Teemu tuli pärast trenni ja koputas õlale ning ütles, et ei ole midagi Krissu, läheb aina paremaks. Ütlesin, et jah, sain täna 2 blokki, see on parem kui 0. Naeris mu üle ja andis väikse sõbraliku müksu paberirulliga. Nii lahe trenks ikka meil :) 


Kiire pesu ja omlett ning läksime vaatama kinno minu lemmikfilmi ("Näljamängud"/"The Hunger Games")viimast osa - mina, Jessi, Iida, Kate. Soomekeelsed subtiitrid eriti abiks ei olnud, aga sain enam-vähem ilusti kõigest aru, v.a mingid spetsiifilised sõnad. Emotsioonid hetkel laes, sest film lõppes mulle nii mittemeeldivalt, aga õnneks sain juba Hannale oma mured ära kurta.:D  Homme hommikul vabatahtlik trenn, aga arvatavasti ikka lähen:) 

Comments