23.11

VABA PÄEV
11.30 äratus, kell 12 läksin massaaži. Päris valus oli. Mingi kella kahe paiku tulid mulle suusatajad järgi. Nimelt on Sakala suusaklubi Luostol laagris (mingi 100 km põhjas Rovaniemist) ja vaba päeva puhul tulid Rovaniemi: Jüri, Mari, Robin, Rebeca Lotta, Mihkel, üks tüdruk veel, kelle nime ma ei mäleta ja siis nende treener Jaan. Käisime Pajakülas. Loomulikult tegid nad kohustusliku pildi jõuluvanaga ja shoppasime nats suveniiripoodides. Tulime linna tagasi, nemad läksid Mäkki, ma Feenixisse oma lõunat sööma. Robiniga tuhlasime natukene spordipoodides ka ja siis juba oligi aeg tagasi koju minna. Niii lahe ikka tegelt oma sõpru näha, eriti kui nii kaugel kodust :)


Natukene aega olin kodus ning siis läksime koos Jessicaga Iida juurde "Näljamängude" teist osa vaatama. Ma seda mingi 2-3 enne ka näinud, aga ikkagi jube põnev. Homme plaanis vaadata kolmas ja siis kinno viimast osa vaatama. Käisin korra Malla juurest läbi, rääkisime juttu. Ütles, et läheb Jennale bussijaama vastu, et äkki tahan kaasa tulla. Ütlesin et davaiks, lähme Mäkki, mul õhtusöök söömata. Ostsin ühe wrapi ja jäätise. Käisime poest ka läbi ja siis koju.
Homme magan niiiii kaua kui tahan :)


Mulgid Lapimaal :) 


Comments