21.11

Hästi tihe päev oli niiet õhtul ei jõudnud isegi blogi kirjutada.
Hommikul ärkasin nats peale 9, sest läksin Santasporti kaksikute võistlust vaatama. Bertta ja Alma tegelevad teamgymiga. See pole mingi rühmvõimlemine vms vaid ikka tiba järsem ala koos saltode, hundirataste ja muude akrobaatiliste elementidega. Võistkonnas (vist) on minimaalselt 6 inimest ja igaks võistluseks on ette antud kindlad harjutused, mida peab tegema. Uuh, tegelt seda seletada juba raske, vaadakse Youtubeist. Igatahes, Hedy oli ka seal juba, rääksime nats juttu ja vaatasime soojendust. Avamine, ainult 4 võistkonda oli. Alma ja Bertta tiim võistles kolmandana ja no ikka superlahe. Tegin pilte ka. Ootasin autasustamise ka ära - nemad võitsiiidd :) Siis tulid Malla ja Iida mulle järgi, korjasime Katlini ja Jazi ka peale ning läksime Jõuluvana külla, kus täna pidi olema jõuluhooaja avamine. Kahjuks tuli välja, et kuni kella neljani on seal ainult lastele mõeldud üritused niiet kolasime natukene poodides ringi ja tulime Feenixisse sööma.

















TRENN (1h 45min)
Tunnikene palli ja siis otsa veel natukene jõuksi kah. Peamiselt serv ja vastuvõtt. Serv lendas väga hästi, päris palju punkte. Vastuvõtmas ei käinud. Jõuksis rinnalevõtt+peale igat tiiru 3 hüpet nii kõrgele kui suudad. Päris palju kordusi oli niiet mul ikka korralikult higi lappas. Üleval jõuksis veel triitsepsile ka kangiga.


Peale trenni käisime Nelli kuti Miikka autoga poes, sest tahtsime küpsetada ühte imelihtsat Nutella tassikooki. Jaz, Kate ja Arica tulid ka Nelli poole. Ma ei tea miks, aga mina olen viimased korrad olnud see, kes peab selle taigna valmis tegema retsepti järgi, kuigi ma pole kunagi eriline meisterkokk olnud :D Kook koosnes ainult jahust, Nutellast, küpsetuspulbrist ja piimast. Piima pidime nats rohkem panema kui retseptis, aga õnneks tuli täisa hea välja. Teise tiiru tegime banaaniga ja siis oli juba kaks korda parem. Telekast jooksis film "Ettepanek" ka , aga väga ei olnud mul aega vaadata küpsetamise kõrvalt. Rääksime juttu ja tutvustasime USAkatele Muumisid ning mängisime Nelli kassidega. Mingi keskööpaiku käisin veel Miikka ja Nelliga linnas pitsat toomas, sest Miikka oli joonud ja Nellil pole lube. Hästi mõnus õhtu oli tegelt. Varsti peame kordama :)



Comments