20.11

HOMMIK VABA
Magasin pool 11ni. Pealelõunal kõndisin Feenixisse sööma. Tagasi õnneks sain Malla autoga. Kell 2 oli kohtumine meie psühholoog Joonaga.


Alguses küsis, et mis arvan, mis see "mental couching" üldse on jms. Ega ma väga head vastust ei leidnud. Kodus pidin täitma ühe paberi ja natukene sellega tegelesime. Küsis, mis on minu tavaline rutiin enne mängu. Rääkisin, et magan nii kaua kui võimalik, söön korralikult, kirjutan tavaliselt blogi, kui saan ja tahan siis lõunauinak ka. Arutasime, et kuidas minu mõtted ja tunded mõjutavad minu sooritusi palliplatsil ja jõudsime järeldusele, et ilmselgelt mu kõige suurem probleem on vigade ülepõdemine. Ega sellele nüüd üle öö lahendust ei leia, aga andis mulle mõned soovitused, kuidas mängus võiksin käituda peale igat pallivahetust ja üritan juba pühapäeval neid nippe mängus kasutada :)


PALL (2h)
Tavaline pallitrenn. Soojendus. Tõsteharjutus. Enda löögid ühese või kahese bloki vastu. Tagantliinist mäng. Mängulised harjutused. Serv ja vastuvõtt. Suhteliselt loid ja "surnud" trenn. Ma ei ütleks, et nii jube väsinud oleksime olnud. Pigem laisad. Kindlasti mõjutas ka palju see, et Teemu tihti katkestas mängu ja rääkis. Enamasti tempsidega, sest proovisime uusi asju. Üritasin oma blokki timmida, et lähen varem ja käed otse üle ja ei lenda, aga mu arust ikka sama jube see. Ei ole nagu midagi muutunud. Serv tundus, et lendab päris hästi, aga vastuvõtjad võtsid ikkagi jube hästi vastu. Ei tea, kas neil oli lihtsalt hea päev või oli mu serv nõrk.

Peale trenni oli mängueelne koosolek. Vaatasime meie eelmist Salo mängu. Enda mänguvideot vaadata on ikka päris vastik :D Midagi uut eriti teada ei saanud. Rääkisime põhiasjad üle lihtsalt. Usun, et kodupubliku toetusega mängime kindlasti paremini kui Salos :)

Comments