18.11

PALL (1h 30min)
Hommikune kerge pallitrenn. Peamiselt serv ja vastuvõtt. Alguses lihtsamate pallide vastuvõtt, olin viie peal. Täitsa okei. Siis paar tiiru olin pallide püüdja-viskaja ja lõpuks servija. Panin Iidale neid hulle jalad maas serve. Ta alati täiesti läbi pärast minu servide vastuvõttu, kiusan korralikult ikka teda :D Planeeriv oli täna okei, v.a mõned vead, mis tulevad, kui ülesvise liiga madal. Sain nats vastuvõttu ka teha ja taaskord tuli väga hästi välja. Mis sest, et diagot mängin, siiski alati hea meel kui vastuvõtt trennis normaalne. :)


Kahe trenni vahel käisin Heikkil abis. Tassisime nende vana laua välja, viisime selle ühele tädile, siis käisime mööblipoodides uute asjade järel ja viisime nende korterisse ära. Jumal tänatud, et siin niipaljudes majades liftid on, teeb elu palju kergemaks. Siis läksime Feenixisse sööma ja hüppasime korra Hedy juurest ka läbi. Rääkisime juttu ja võtsime mõned pappkastid kaasa, et tuua Hedy lillepoodi müüki aianduskooli kasvuhoonetest jõulutähti. Nats akendest oli näha, kui palju neid kauneid lilli seal oli :) Siis tõi Heikki mu koju ja läksin trenni.


JÕUKS (1h 20min)
Täna nats lühem jõuksipäev. Kerge kettaga õlgadele harjutused. Õlapress rinnalt (kangiga), iga tiir lisame raskusi. Rinnalevõtt, max 70% oma rekordist. Kükid. Tegin uue reksi: 75st sai 76 kg :D Üleval jõuksis veel triitseps, tagareied ja selili pingil ketaste lennutamine küljelt küljele. Tavaline jõuksitrenn. Enesetunne oli hea.

Pärast trenni oli koosolek, kus peamiselt rääkis meie psühholoog Joona. Üritame välja selgitada, miks meie tiimi mäng kõigub niipalju üles-alla. Andis meile palju pabereid, kus peame ennast ja tiimi analüüsima. Lisaks peame hakkama kolm korda nädalas tegema mingit kujutlustreeningut vms. Lamad, silmad kinni ja siis kujutad ette erinevaid mängusituatsioone ja elemente jms. No ma ei oska sellisest asjast mitte midagi arvata :D Need koosolekud mu jaoks täiega igavad, eriti kui uni peal. Võib-olla asi selles, et ma ei usu niiväga, et mingid kujutluspildid suudaksid mu iseloomu või olemust kuidagi parandada, et ma ei põeks oma vigu niipalju vms. Huvitavam pool oli 5 minutit lõpust kui Teemu rääkis meie novembri lõpu ja detsembri plaanidest. Hollandis on mäng 9.detsembril. Sõidame Rovaniemist Helsinkisse lennukiga peale mu sünnipäeva. Mängud Kangasala ja Mestoga, kui õigesti mäletan. Oleme paar päeva Helsinkis, siis lennukiga Amsterdami, bussiga Almelosse, mäng, tagasi ja rongiga Rovaniemi. Eelmisest rongisõidust lapsepõlvetrauma nii, et ma polnud eriti õnnelik kui kuulsin seda :D

Comments