15.11

PALL (1h 15min)
Venelane. Võitsime. Siis 6 6le võrkpall võrkpallidega. Võitsime selle ka. See tõmbab terve tiimi hästi käima ja siis saab naerda palju, aga samas elu eest üritatakse võita need mängud. Paarides soojaks. Kergete pallide vastuvõtt. Täna olin ainult servija. Teemu polnud üldse rahul, ütles, et teeme liiga palju vigu lihtsate servide löömisel, aga ma väga puudutatuna ennast õnneks ei tundnud, sest kahe seeria peale kokku tegin ainult ühe vea. Siis 6 6le soojendusmäng, löögid nurkadest diagonaali ühese või kahese bloki vastu. Algus oli päris kohutav, aga siis Teemu tegi vähe kurjamat häält ja natukene asi paranes. Viimasena mängu serv-libero/nurga vastuvõtt ja enda tsoonist löögid. Serv oli hea, löögid ka okeid. Eriti nelja ja kuue pealt. Ei osanud nagu midagi nuriseda, aga samas nt tempsid said normaalse tõste ainult umbes pooltel kordadel. Servivigu oli ka palju. Mul õnneks aint 1-2 tükki ja planeeris ka ilusti. Teemu meiega eriti rahul ei olnud. Natuke laisavõitu trenn. Ütles, et kui mängime õhtul niimoodi nagu tegime hommikuse trenni, siis tund viisteist ja Ploki võtab kolm punkti siit.

Mina igatahes olen väga-väga valmis. Ei jõua ära ooodata, millal mängida saab :)
Tabeliseis on küllaltki tasavägine. Ja näiteks eile võitis tabeli viimane Vampula LP Viestit 3:1 nii, et siin liigas ei saa kunagi milleski päris kindel olla.


WoVo - LiigPloki 3:1
Lõpuks oli see kaua oodatud mäng käes. Ega tegelt see profisportlase elu oleks suhteliselt igav kui poleks nädalavahetustel mänge, mida pikisilmi ootan. Eriti kui tead, et igal mängul võiduvõimalus olemas. Soojendus läks pmst tervel tiimil jube hästi. Kõvad löögid. Publikut oli ka päris palju, mis teeb alati tuju heaks ja annab palju motivatsiooni juurde. Umbes pool meeste tiimi oli meile kaasa elama tulnud koos trummide ja pasunatega, mis andis veel eriti hea tunde mänguks. Esimene geim oli s u p e r! Mängisime korralikult ja püüdlikult, vastaste trenks oli vahepeal täiesti hädas, ei osanud midagi teha enam, sest ajad olid ka võetud. Enne teist geimi loeti küll sõnad peale, et peame mängu hoidma, aga no see poleks õige WoVo, kes suudaks mängida mitu geimi järjest superhästi. Niisiis kulgeski mäng punkt-punktis. Mäletan, et geimi lõpus võttis Teemu aja ja ütles Heidile, et ta mulle tõstaks. Mulle täitsa meeldib, et usaldatakse mulle pall rasketel hetkedel. Tõste oli suht pikk ja ma läksin täiesti otse peale ka nii et lõin mega nõrga löögi platsi keskele, aga õnneks oli see tõesti nii nõrk ja lühike, et keegi kätte ei saanud. Noh, punkt on punkt :D Mäletan, et korra tõstis veel Heidi mulle, aga lõin napilt auti. Nii nõme tunne jäi selleks pikaks vaheajaks sisse. Õnneks 25:23 võtsime teise ära ikka. Kolmandas tegi vastaste temps head tööd ja meie kaitse oli kohati ligadi-logadi. Ei saanud diagonaallööke kätte normaalselt. Vastane suutis eduseisu kuni lõpuni hoida. 20:25. No sisimas kõik teadsid, et kolm punkti peame siit mängust kindlasti võtma niiet mängisime neljanda geimi peaaegu sama hästi kui esimese. Surusime ja hoidsime initsatiivi terve geimi nii, et lõpuks kogus vastane ainult 11 punkti. 3:1 võit ja 3 punkti olemas. Oli lihtsamt mäng kui LiigaPloki kodus hooaja alguses, kuid tegelikult kolmanda geimi kaotus enda lohakus ja laiskus. Valiti parimaks mängijaks taaskord kuigi mõni loll viga kripeldas veel peale mängu kah. Statistika päris okei, ainult ma ei mõelnud välja kust ma selle vastuvõtu vea sinna sain. No ma kohe kindlasti ei teinud ühtegi vastuvõttu :D Pärast Nelli küsis Juhalt, et kust Krissu sai vastuvõtuvea, aga ta oli pannud selle hoopis asetuseveana, mille tegid Jessica ja Iida, Pärast arutasime, et kas selle peaks panema võib-olla tehnilise vea alla vms, Igatahes nädal edukalt lõpetatud ja järgmine pühapäev samal ajal juba kodumäng Saloga!

STATISTIKA: http://lml-web.azurewebsites.net/MatchStatistics.aspx?mID=207&ID=4&CID=3&PID=6&type=LegList&Page=S








Comments