13.11

Vaba hommik, magasin mingi 12ni! Käisime söömas ja siis trenni.



PALL (2h)
Kuna täna polnud A-klassi võistluste tõttu Roosat, Viivit ja Nellit, siis tundus tiim jube väike ja saal vaikne. Hommikune soojendus, mille üle kõik olid ÜLIõnnelikud. Venelast ei mänginud, vaid kohe paarides. Kuna Nellit polnud siis olin Jazmine'ga. Never pole vist palli nii kaua üleval püsinud. Rahulikult vaheldumisi löök-tõste-vastuvõtt. Millegipärast käsivarred olid pärast hästi punased ja valusad. Blokihüpped. Enam-vähem okei. Soojendusmäng 4 4le, löögid 2 või 4 pealt, piir lahti, tagumise liini mängija tõstab. Ei olnud kõige hullem, aga samas tundusime natukene unised ja laisad. Siis lõime, igaüks enda valitud tsoonist. Esimene pall heast vastuvõtust ja teine pall ebamugavamast (võrgust kaugel, 3-4 vahel, pikalt distantsilt vms). Nelja pealt tuli hästi välja, kahe pealt enam-vähem. Kuue pealt lõin ka, päris mõnna oli. Vahel ainult teine pall kippus nats madalaks jääma, siis pidin hanitama. Siis sama kaitse-ründe harjutus nagu eelmised 2 nädalat oleme vahel teinud: serv, vastuvõtja pool peab palli maha lööma 4 korda, et üks punkt saada, servija pool peab palli vähemalt kahe puutega üle toimetama. Kui olin servijate poolel, siis saime pähe. Kui ründajate, siis võitsime, kuigi temps tõstis. Lõppu servi ja vastuvõttu. Alguses oli mu serv super. Järjest mitu hästi planeerivat, aga lõpupoole lõin ainult võrku või auti. Kaks isiklikku serviviga järjest tähendas 10 kätekõverdust. Sain kohe alguses korra ära tehtud ja siis lõpus nägi mu seeria välja viga-kaarekas-viga-kaarekas jne. Viimased 4-5 servi panin jõuservi, sest see planeeriv oli juba lootusetu. Päris okeilt tuli välja üle pika aja.

Peale trenni oli koosolek, kus vaatasime LiigaPloki - Pieksamäki mängu. Ma olin nii unine nii, et mul tegelt polnud õrna aimugi kuidas või mida Ploki blokeerib, ründab, servib jne. Vaatasin enamus ajast Pieksamäki tiimis mängivat Eliiset :) Paari nädala pärast mängime nendega esimest korda, siis näeme ka.

Comments