12.11

JÕUKS (1h 15min)
Täna jälle mõned uued soojendusharjutused. 1,25kg kettaga 3 tiiru harjutusi õlale. Õlapress kangiga rinnalt, iga seeria järjest suuremate raskustega. Rinnalevõtt. Täna natukene kergemad raskused nii, et 45kg, aga see oli ilmselgelt liiga raske, sest pidi kõvasti ikka punnitama. Kükid. Kes tundis ennast hästi, võis teha 95%, kes rohkem väsinuna, see 85%. Ma olin suht puhanud niiet kordasin oma kükireksi 75kg. Ei olnudki kõige hullem, Teises jõuksis ülakehale: kaldpingil õlapress 10kg hantliga, topispalli visked rinnalt vastu seina ja ketaste lennutamine selili. Tagareied suure võimlemispalliga. Suht lühike kava, aga piisavalt raske :)



PALL (2h 15min)
Tänane trenn algas pommuudisega: Aigor annab täna oma viimase trenni opistul ning temast saab Vampula naiskonna peatreener. Ma olin päris šokis ikka, sest keegi ei teadnud mitte midagi ja nagu ma aru sain, siis talle endalegi tuli see pakkumine suhteliselt hiljuti ja ootamatult. Korraks tõmbas ikka päris kurvaks, sest ta mind niipalju aidanud ja toetanud ja temaga saab EESTI KEELES rääkida, aga samas saan aru, et see talle hea võimalus :) Trenn ise oli natukene parem kui eile. Venelane oli jälle pingeline, võitsime 8:10 kaotusseisust, 12:10. Soojendus paarides. Blokihüpped. Enam-vähem normaalsed isegi. Nelja pealt löögid, aga nii, et vastuvõtt on 3-4 vahel ehk siis tõste läbib lühikese distantsi. Nii Heidil kui ka Roosal olid mõlemal head tõsted nii,et littisin nii piiri kui ka hästi diagonaali. Võis rahule jääda. Tagantliinist mäng. Täna olin Heidi tiimis. Võitsime napilt. Lõppu nagu ikka 6 6le mäng koos lisapallidega. Alustasin hästi, sain kaitses ka paar rasket hanitust kätte. Serv oli ka okei. Siis kuskil keskel tegin mitu löögiviga järjest ja tuju läks juba nats alla, aga õnneks siis lõin paar ilusat lööki kahe pealt piki piiri ja kõik oli okei jälle. Päris kõva tamp oli peal, aga samas mu arust tänane trenn oli nii mind individuaalselt kui ka kogu tiimi vaadates, parem kui kolmapäevane :)

Comments