11.11

JÕUKS (1h 25min)
Eile läksin isegi normaalsel ajal voodisse, aga und ei tulnud niiet ikkagi jäin vist peale 12 magama. Hommikul oli päris raske tõusta. Hommiku tegi veel jubedamaks see, et lumi oli maas. Mitte palju, aga maa ja puud ja autod olid valged. No johhaidii. Ma ikka panustan sellele, et see ehk veel ära sulab. Õnneks väga külm ei olnud. Nelli on ka enam-vähem terveks saanud niiet läksime koos trenni. Soojenduseks mõned uued harjutused, mis olid täitsa lahedad isegi. Breiktantsija, "kirbu" hüpped, kätekõverdus+käpukil edasi liikumine jne. Jalapress 100kiloga, õlapress kangiga, kõhuli kergete ketaste lennutamised. All jõusaalis kang pea kohal kükid. Täna tuli väga normaalselt välja, aga mu keha natukene vist viltu (omaarust jummalast sirge) ja siis Saija natukene korrigeeris. Clean and Jerk. Max oli 50kiloga ehk siis u.90%. Mulle hakkab see iga korraga rohkem meeldima, sest tehnika parem ja Saija ka rahul. Kükid kang rinnal. 50%, 60%, 70%. 55ga oli vist viimane tiir. Homme teeme suuremate raskustega. Kõht ja lõuatõmbed. Kui eelmine kord jõudsin ma vaevu-vaevu teha 3x1, siis täna tegin NELIIIII JÄRJEESTT. See mu uus rekord. Ja jõudsin ilusti kolm tiiru teha ka. Ma nüüd pool päeva käin ringi, naeratus suul :) Üleval jõuksis tagareied ja 17,5 kg hantli tõstmine (üks käsi ja jalg pingile toetatult). See 17,5kg on päris purakas, aga samas mulle meeldib selle harjutuse juures see, et ma tunnen kuidas mu terve keha teeb tööd, misssest et tegelt ainult käsi liigub. Venitused ja koju.

Kodusin tudusin nats ja siis helistas Marie. Ta nii õnnelik alati, kui mu häält kuuleb ja see teeb tuju kohe paremaks. Küsis kuidas mul läheb ja mis ma teinud. Ütlesin, et meil lumi maas. Siis ta oli nii kade, et Eestis veel lund poole. Küsisin, mis jõuluvanalt tahab. Ütles, et tahab lund, aga et Marten tahab ipadi :D Selle peale ütlesin, et te ju aint siis seal istuksitegi ja kakleksite sellepärast. Marie nõustus minuga ja ütles, et ehk saan jõuluvanale edasi öelda, et ta ikkagi ei tooks seda:) Lubas mulle igapäev nüüd sõnumi saata, et kuidas ta elab.





PALL (2h 15min)
Soojendus. Venelane. Hästi tasavägine oli, aga võitsime ikkagi. Kõigil oli jube hea meel. Paarides soojendus. Lõpuks omeit oli mu paariline Nelli tagasi. Blokihüpped. Ründelöögid nelja pealt nelja peale. Mõni tuli isegi väga okei, aga tihti kippus tõste liiga pikk või kaugel olema. Tagaliini mäng. Enam-vähem. Tunnikene 6 6le mängu kergete pallidega. Viie peale ei tohtinud hanitada ega kerget lööki teha, mis oli vääägaa häiriv mu jaoks. Midagi väga head polnud, samas nuriseda ka ei saa.


Comments