09.11

VABA PÄEV
Magasin kella 1ni ja siis lebotasin tunnikese. Kuna ameeriklased veel magasid, siis Feenixisse ei saanud koos nendega minna niiet otsustasin teha oma "recovery practise" ning linna hoopis jalutada. Ilm oli küllaltki märg, aga õnneks soe. Käisin söömas ja siis saime Heikkiga pangas kokku, sest tahtsin internetipanga ära teha. Muidugi see mul selle Soome "super" asjaajamise ja ettevaatlikuse ja jumal-teab-mille-pärast-veel ei õnnestunud, sest ma pole elanud vähemalt aasta aega Soomes. Nii vihale ajab tegelt see. Eestis saan krdi pangakaardi teha tivolis ja siin kulub selleks mitu tundi ja siis veel ka pead tagasi tulema. Nii nagu kui tahad teha mobiilinumbri, siis pead maksma mitusada euri tagatisraha. No johhaidii. Pärast järjekordset "õnnestunud" pangaskäiku läksin Kiiskinenide poole. Hedyl oli vaba päev ja nii veetsingi ühe mõnusa õhtupooliku jälle nende juures. Seal saab alati head-paremat. Piparkooke, hurmaad, saiakesi. Heikki suutis mu isegi panna pool tassi kohvit jooma, aga no ei istu mulle see jook. Ta eesmärk, et hooaja lõpus pean jooma vähemalt korra päevas kohvi, aga võin ette ära öelda, et see tal ei õnnestu :D Vaatasime koos Hedyga 4 pildialbumit läbi, kus oli palju pilte kaksikutest väiksestena. Nad olid ikka päris naljakad kujud :D Pärast viskas Heikki mu koju ära ja ega midagi erilist ma siin õhtul veel rohkem ei teinudki. Pesin nädalavahetuse pesu ära ja sõin issi saadetud komme. Homme ka vaba päev ja siis kolmapäeval algab uuesti täie tambiga :)

Comments