22.10.

JÕUKS (1h 30min)
Soojendus. Tegime deadlifti, millest mul pole eriti head mälestused, sest selg hakkas pärast seda eelmine kord väga valutama. Õnneks seekord tegin väga väikeste raskustega (20-25kg), et tehnika okei oleks ja seljale liiga ei teeks. Lihtne oli. Siis kang puusadel ja puusade tõstmine. Õlapress kangiga, nii suured raskused kui vähegi suudame. Mul vist tuli 35kg kokku ja see oli ikka paras pähkel juba. Õlad olid niigi eelmistest jõuksitrennidest nii valusad ja kanged. Siuke tunne nagu terve maja oleks mulle selga kukkunud. 25kiloga väljaasted. Parajalt rasked, isegi mõnusad tegelt. Mõned harjutused veel triitsepsile, õlgadele ja seljale ning enne äraminekut käisin veel massaažist. Ütlesin Juhale kohe, et mul õlad nii valusad, et täna palun õrnemalt. Peale massaaži läksin koju, pakkisin asjad, pesin pesu, käisime Feenixis söömas ja ameeriklased viisid mu lennujaama. Lend pidi minema 15:20, aga umbes tund enne lendu anti teada, et lend hilineb vähemalt 1h 20min tehnilistel põhjustel. Ma polnud väga õnnelik, sest mul oli juba laevapilet ka ära ostetud, õnneks küllaltki suure varuga. Lõpuks umbes 16:50 startisime ning nats peale kella 18 olime kohal. Pidin võtma Finnairi bussi, mis viib lennujaamast raudteejaama. Tavaliselt lähen linnaliinikaga, aga see sõidab umbes 15min kauem kui Finnairi oma.  19:30 läks laev, raudteejaamas olin umbes 18:50. Mul oli kümme minutit aega. Võtsin takso. Õnneks taksojuht polnud ka päris eilne ja andis korralikult gaasi, kuid kohati olid päris pikad sabad enne valgusfoore, mis võttis omajagu aega. Nats alla 15 euri läks. Kimasin nii kuidas jaksasin kassasse ja õnneks polnud mingeid probleeme. Natuke peale poolt kümmet olin juba Tallinnas:)

Comments