19.10

Hommikul ärkasin 11 paiku. Käisin ruttu poest läbi, ostsin kaksikutele sünna puhul šokolaadid ja läksime koos Heikkiga nende poole. Hedyl oli ka vaba päev niiet ta oli küpsetanud maitsva sooja soolase piruka. Rääkisime juttu ja sôime muud head-paremat. Hästi tore oli, ainult et sünnipäevalapsi ma ei näinudki enne kui ôhtul trennis. Hedy ja Heikki juurest kõndisin Feenixisse, pakkisin endale süüa kaasa ja tulin koos Usakate autoga koju.

Jõuks (1h 40min)
Täna oli üle pika aja üks raske, aga jube mõnus jõuksitrenn. Alustasime soojendusega+ühe jala kükid,"väikesed" kätekõverdused,spurdid jms. Üleval jõusaalis jalapress 90kiloga ja õlapress kangiga. All jõuksis alustasime nõmedate kang-nii-sirgetel-kätel-kui-saad kükkidega. Mulle pole need kunagi meeldinud. Nii ebamugavad ja alati ma trenksi arust pole piisavalt sirge ja õlad pole piisavalt taga jms. Siis rinnalevõtt.   See juba mingi 30kilo juures päris raske, aga õnneks tuleb see mul aina  paremini välja iga korraga. Max oli vist 40kg ja 3x3 tiiru selle raskusega. Siis kükid. See nädal suured raskused niiet tahtsin kindlalt oma 50kilo reksi purustada. Igakord jõusaali minnes mul nüüd palju rohkem motivatsiooni kui selline nn.võistlus käib alati endaga. Alustasime 25kiloga ja viimasel kolmel lisasin igakord natuke niiet lõpuks kokku 60kg! See 60 oli suht lihtne niiet maksimumi veel kindlalt pole kätte saanud aga parem karta kui kahetseda, et kuskilt valutama hakkab niiet liigun samm-sammult. Saija kiitis ka, et hoian oma keha ilusti ning et kui ma kükke teen, siis see tundub nii lihtne. :) Tegelikult palju rõõmsamaks tegi mind mu siiani kõige vihatum harjutus - lõuatõmbed. Essa tiiru tegin kummilindi abiga, aga mõtlesin, et kurat, kui mõni teeb meil siin 8 järjest, siis ma paariga ikka hakkama saan. TEGIN KOLM TÜKKI! Ja neli tiiru ehk kokku 12tk. Elu esimesed ilma abita normaalsed lõuatõmbed. Ma poleks uskunud, et kunagi mina olen üks neist ilma abita lebolt lõuatõmbeid tegevatest naistest, keda ma alati suu lahti jälgin ja kadestan. No, okei, mul need polnud lebod aga parem ikka kui mitte midagi :D Lôppu kôht, hantlitega triitseps ja tagareied. Pärast trenni oli ütlemata mônus tunne ja juba ootan järgmist trenni:)

Comments