17.10

Hommikul enne trenni koosolek, vaatasime videolt Mesto mängu ja rääkisime põhilised asjad üle. Ei midagi erilist.


Pall(2h)
Soojendus. Kergete pallide vastuvõtt, mul väga normaalne täna. Blokihüpped. Lahendasime mu probleemi, et miks mu blokk nii ebastabiilne. Ma kogu aja käsi valel ajal taha viinud ja tegelt ikka nüüd palju loogilisem ja mugavam. Siis ründajate võistlus, et kes lööb ennem viis palli maha. Alustasid Nelli ja Jossu ning ma olin kahe peal blokis. Ma pole vist elus niipalju blokipuuteid ja blokke saanud kui täna. Loodetavasti oli asi ikka selles et sain normaalselt oma sammud toimima, mitte ründajate väsimuses või halvas tõstes. Ma lõin kahe pealt koos Jaziga. Sain mõlemad korrad pähe. Ega mu olek ka kõige eeskujulikum täna polnud, sest ma suht lootusetu selle tõste osas: kui lähen kiiresti siis liiga kõrge, kui aeglasemalt siis ei saa sirutada. Ja no täna kõikus ka see tõste päris korralikult. Põhikoosseis vs ülejäänud, mängisime kohad läbi. Ma olin nii väsinud ja seetõttu kvaliteet ka kannatas, kuigi puhata küllalt saanud. Õnneks see polnud ainult mu mure. Lõppu servi ja vastuvõttu. Sain 2-3 head planeerivat, ülejäänud vead, liiga lihtsad või võrgutrossist. Peale trenni ütles Teemu otse, et meie trenn oli kohutav ning kui me ennast homseks kokku ei võta siis Mesto saab oma hooaja esimese võidu. Usun, et see pani terve tiimi tiba karmimalt peeglisse vaatama ja homme suudame oma tasemekohaselt mängida.


Staarid :)


5st oli meestemäng. Peaaegu kogu tiim oli seal. Ma tegin pilte ja ajasin Heikkiga lolli juttu niiet väga tore oli. Kahju aint et kutid kaotasid.


Keda ilm huvitab, siis ei, ma ei marsi rinnani lumes trenni  :D See nädal plusskraadid olnud enamasti, aga õhtuti siiski üpris jahe.

Comments