16.10.

Hommik vaba. Kuna mu arvuti ei tööta siis postitused vahepeal hilinemisega ja lühemad:)

Jõusaal(1h)
Lühike jõutrenn. Soojendus+spets. soojendusharjutuses. Jalapress ja kerge kettaga erinevad harjutused õlgadele. All jõusaalis Attack Clean and Jerk ehk rinnalevõtt ja kang ruttu sirgetele kätele üles. 5 tiiru, viimane oli 40kiloga. See meeldib mulle isegi rohkem kui tavaline rinnalevõtt. Veits lihtsam kah. Siis kangiga kükid, 50%, 60% ja 70%+iga seeria vahel 2-3 hüpet kastile. Viimane oli vist kokku 40kg. Polnud raske. Üleval jõuksis kangiga triitsepaile ja topispallivisked. Mõnna lühike trenn. Pärast trenni proovisin korvirõnga kätte saada ja mu üllatuseks polnudki mingit probleemi, vast paar senti varu niiet hüpe u.306-307cm. Viljandis jäi alati paar-kolm senti puudu niiet ma olin päris õnnelik ikka :)


Peale trenni käisin elu esimest jäähokimängu vaatamas. Jube põnev ja lahe oli. Rovaniemi tiim Roki mängib esiliigas aga väidetavalt nad ostsid endale sinna koha. Seepärast nad tabeli lõpus ja ka eilse mängu kahjuks kaotasid 3:6 kuigi põnevust oli mu arust peaaegu lõpuni. Jäähall oli ka vägev kuigi soomlaste sõnul ikka väike. Igatahes mulle meeldis ja loodetavasti ei olnud see mu esimene ega viimane mäng:)

Comments