15.10

VABA PÄEV
...mis ei tähendanud, et kaua saan magada. 8.15 äratus ja siis koos Aricaga Pasi töökoha juurde. Pidime käima politseist ja maksuametist läbi, mis mõlemad asusid Pasi töökohaga samas majas. Politseis pidin täitma mingisuguse siinviibimise blanketi vms ja sain Soome security numbri vms. Maksuameti jaoks täitsin ka mingisuguse blanketi, ei saanudki aru miks seda täpsemalt vaja oli. Tunnikese olin kodus, kella 1ks läksin ujuma koos Iida ja Mallaga. Ujulas oli juba varem Jessica ja nats hiljem tulid ameeriklased. Niisama lebotasime erinevates vannides ja ujusin paar otsa ja läksin sauna. Mul väga aega ei olnud, sest 2st massaaž. Ega mul eriti kurta midagi ei ole. Selg ei valuta, vaid on kange, eriti kui venitan. Usun, et see harjutus, mis Juha mulle andis, on aidanud ning ta lubas mulle veel mõningaid näidata. Peale massaaži otse sööma, käisin veel poes ja siis tulin koju. Magasin paar tundi ja nüüd ei teagi, mis õhtuga peale hakkan. Võib-olla lähen korraks õue ja vaatan, kas leian virmalisi. Terve internet on täis neid imelisi Lapimaa virmaliste pilte, oleks eriti lahe kui ma ka mõne teeks :)

Comments