11.-12.10.

11.10. VABA PÄEV!
Magasin 12ni, tegin süüa, vaatasin seriaali, käisin poes, lebotasin, jälgisin nii Eesti-Horvaatia kui ka Soome-Slovakkia võrku, tegin süüa,pessu, magama!
Täiesti tegelikult mõttetu päev, aga vahel hea kui ei ole absoluutselt mingeid kohustusi :)


12.10.
Hommik oli vaba, magasin 11ni. Tegin omletti kanaga ja vaatasin "Mina, supervaras" filmi. Need Minionid nii lahedad tüüpid :) Siis kella kahe paiku käisime Feenixis söömas ja kell neli trenni! Kuna eile oli nii mõttetu päev, siis lause igatsesin trenni!


JÕUKS(1h)
Tavaline soojendus, mõned harjutused õlgadele kerge kettaga. Siis kangi surumine õlgadelt üles sirgetele kätele 3x3, iga tiir lisasime natukene raskuseid. Järgmiseks rinnalevõtt, kükk ja kang üles. Alguses kergemate raskusetega 2-1-2 ehk kaks rinnalevõttu, üks kükk ja kaks korda üles, aga lõpus juba 1-1-1. Kokku oi 5 või 6 seeriat. Kõige suurem raskus oli 35kg ja tegelt juba sellega päris vaevaline. 2x15+15 sääred. Ühe jalaga kükid, 40kiloga. Tasakaaluga oli nats probleeme, aga õnneks ainult 2 seeriat (2x5+5). Ühe tiiru tegin kõhtu ka rippes. Sain täna jälle kuus korda järjest varbad vastu kangi. :) Siis läksime ülemisse jõusaali, kus 3 tiiru tagareiele ja kõht. Mõlemat tegin suure võimlemispalliga. Ma ei tea, kuidas me täna nii kiired olime, aga kella viieks oli juba kõik tehtud! :)
Homme hommikul on vabatahtlik vastuvõtutrenn, aga kuna ma olen piisavalt puhata saanud ja vastuvõtu harjutamine ei jookse kunagi mööda külge maha, siis olen pool 9 homme platsis!

Comments