09.10.

Hommik vaba, ärkasin enne 12. Käisime söömas ja siis trenni. Enne trenni oli 20minutiline miiting ka kus rääkisime üle, kuidas meie blokk peaks toimima.

PALL (1h 45min)
Lihtne soojendus, paarides soojendus, löögid enda valitud tsoonist. Päris kenakesed. Ja siis kuus kuuele mäng. Kaks servi ja siis kaks kerget palli. Ühel pool põhikoosseis, ma olin diago. Eestliinist lõin ilusti ära, aga ühe pealt eksisin palju, kuigi tõsted olid ideaalsed. Aga see vist ongi nii, et mida parem tõste, seda kõvema liti tahad lüüa ja siis tuleb ka eksimusi rohkem. Blokk kohati väga hea, aga samas vist ikkagi ma ei kasuta õigeid samme. Kaitse oli enam-vähem okei. Lõpus servi ja vastuvõttu, ma aint servisin. Ei tulnud päris see õige, mis peaks, aga siis Teemu tuli aitas, näitas mulle ülesviskekoha ja täpselt viimane serv tuli ilus planeeriv :)

Peale trenni oli koosolek homse mängu kohta ehk siis analüüsisime kõiki Orivesi mänguelemente ja mängijaid ükshaaval. Homme hommikul iseseisev treening, arvatavasti lähen jooksma

Comments