08.10.

JÕUSAAL (1h 35min)
Soojendus+hundirattad; stop-hüpped ette ja kõrvale; küljed; "uss".  Üleval jõusaalis jalapress 90kiloga. Polnudki nii raske kui arvasin. Õlapress kangiga+kõhuli kergete ketaste lennutamine selja taha. Siis läksime alla jõusaali, kus tegin koos kanadalasega rinnalevõttu. Mul hea meel, et see läheb iga päevaga tehniliselt paremaks ja ka raskused suuremaks. Siis ketastega hüpped kastile ja kang pea kohal kükid. Need hüpped mulle meeldivad, aga täna kaotasin korraks tähelepanu ja komistasin ühe jalaga sinna ääre otsa nii, et mul sääre pealt 3-4cm haav, aga ei midagi kohutavat :) Kang pea kohal kükid on suhteliselt rasked ja tüütud. Siis tegime kükke. Mu lemmikud! Mu uus rekord on täpselt 50kg ehk siis esimest korda panime kollased kettad (loe: 15kilosed) kangile. Usun, et oleksin juba praegu 60-65kg võimeline, sest see 50kilone raskus ei olnud eriti raske, aga lähme samm-sammult, et mu selg või mõni muu koht valutama ei hakkaks. 40kiloga puusatõsted. Lihtsad. Üleval jõusaalis veel natukene triitsepsile ja biitsepsile ning siis kohe sööma, sest õhtune pallitrenn täna hiljem.



PALL (2h)
Tänase päeva parim uudis oli see, kui Teemu ütles enne õhtust trenni, et "hommikune soojendus". Õhtune soojendus on see õudukas, mida siin varem kirunud olen ja hommikune on meie eelmine soojendus ehk palju lihtsam ja mõnusam. Venelane. Võitsime. Tõsteharjutus. Blokihüpped. Tagantliinist mäng. Roosa tõsted jäid vähe madalaks ja pikaks, aga Heidi omadega tulid päris normaalsed ühe pealt löögid. Siis harjutasime risti, nii kahe kui ka nelja pealt. Ma kippusin natukene vara peale minema alguses, aga sain lõpuks enam-vähem ajastuse korda. Lõppu 6 6le mängu koos kergete pallidega, ma mängisin ainult tagantliinis diaogt. Suht aeglane tempo ja palju passimist, sest tihti Teemu või Pasi rääkisid midagi ja tõsteid ühe peale ülemäära palju ei saanud. Samas kui sain, siis lõin ära julgelt. Üleüldine meeleolu oli suht uimane ja vaikne, keegi eriti miskit rääkida ei tahtnud. Pärast trenni Teemuga rääkisime kaks sõna. Ütles, et ajastus väga hea, lihtsalt peaksin proovima rohkem kaarega peale joosta. Homme hommik vaba ja õhtul kerge trenn ja koosolek!

Comments