06.10.

JÕUKS (1h 30min)
 Soojenduse tegime võimlemissaalis poomidel, mattidel jms. Täitsa lahe oli. Peale seda läksime alla jõusaali. Täna küllaltki palju harjutusi, mõned sellised, mida ma pole varem teinud. 2kg kettaga hästi järsk ündelöögi liigutus. Nt. Clean and Jerk (rinnalevõtt+kang sirgetele kätele üles), aga nende kahe vahele veel üks kükk kangiga. Eelmise nädala tehnika õppimisest kasu olnud, sest mul tuleb rinnalevõtt palju paremini juba välja. Kõige suurem raskus oli 30kg. Ei tundu nagu eriti palju kilosid, aga päris raske oli tegelikult. Siis ühe jalaga kükid, 35kg. Need mulle meeldivad ka. Sangpommi lennutamised, väga tüütud. Parim osa oli see, et sain täna rippes olles varbad kangile. Ma ei tea kust see tuli, aga ma olin ise ka nii üllatunud, et ma lihtsalt kiljatasin :D Nii hea tunne, kuigi vahepeal pole seda harjutust teinudki. Üleval jõusaalis veel triitseps, kõht ja tagareis.



PALL (2h)
Rõhk blokil. Soojenduseks üle pika aja üks ühele venelast. Võitsime. Paarides soojendus, blokihüpped. Kõrge palli ründamine nelja või kahe pealt+vastas kahene blokk. Hästi rahulik tempo oli nii, et võtsin kõike heas mõttes lõdvalt ja pingevabalt. Mu kahe pealt blokk vahepeal ikka täitsa metsas omadega, sest ma ei lähe õigete sammudega blokki, vaid jätan ühe vahele, aga lõpuks sain aru mis valesti teen. Keha õppisin ka nats rohkem pöörama nii, et mugav natukene hüpata+hoogu ka rohkem. Kui teised vahetasid ja käisid ründamas, siis ma olin kogu aeg kahe peal blokis. Teemu ütles ka, et Krissu, sul täna blokipäev. Mul polnud midagi selle vastu, vastupidi - hea, et harjutada saan. :) Seda kiiret tõstet ikka kohati väga keeruline blokkida, sest ajastus peab olema super ning käid ilusti üle võrgu. Ma tihti kippusin hiljaks jääma kui uimasin liialt. Õnneks Teemu trenni lõpus ütles, et parandasin ennast palju ning varsti juba kõik tuleb automaatselt. Seda hea kuulda, et ma päris lootusetu pole :) Homme hommik trennivaba nii, et üritan ennast korralikult välja magada!

Comments