04.10.

PALL (1h 15min)
Hommikul kerge pallitrenn. Soojendus, kaks venelast, võitsime mõlemad. Paarides visked-löögid ja siis 6 6le soojendusharjutus, löögid ainult kahe ja nelja pealt diagonaali ning kui ära lööd, vahetad tagaliinis oleva mängijaga kohad. Ei midagi erilist, sai ilusti soojaks. Siis kergete pallide vastuvõtt. See tuli täna päris hästi isegi välja. Nats lööki ka. Ise said tsooni valida. Ma lõin peaaegu igaltpoolt, ainut ühe pealt kahjuks ei jõudnud. Täitsa timm. Usun, et õhtuks ilusti valmis :)


Meie vastane, Kangasala, ka kohal ilusti nii, et kell viis läheb lahinguks
Liveskoor: http://lml-web.azurewebsites.net/LiveScore.aspx?ID=4




WoVo - Kangasala 3:0 (1h 45min)
Kaua oodatud esimene kodumäng. Läksin saali jumalast rahuliku tundega, ei mingit närvi, väike ootusärevus vaid. Tahtsin juba mängida mitmesaja inimese ees, kes südamest toetavad meie tiimi. Enne mängu lühike koosolek riietusruumis ja kordasime tähtsamad asjad üle. Olin põhis ning alustasin kolme pealt. Soojendus läks enam-vähem hästi, v.a löögid, sest tõste oli kogu aeg madal või pikk, aga ma ei lasnud sellest ennast häirida. Publikut oli saalis päris palju ja ma ei jõudnud juba ära oodata, millal mängida saan. Peale mängijate tutvustust tulid kõik WoVo vanuseklasside mängijad alates F klassist kuni A-klassini platsi otstele seisma ja peeti paar kõnet. Neid tüdrukuid oli niiiii palju. Lõpuks sai mäng alata. Esimest punkti vist mäletan kõige paremini - kiire tõste kahe peale, üks blokk ja lõin palli täpselt keset platsi maha. "Päris hea algus, Krissu", mõtlesin. Läksin servima, lõin kohe auti, aga eriti õnneks põdema ei jäänud. Edasi kulges geim üsna Kangasala dikteerimisel, jäime vist 11:6 vms taha. Neil oli väga hea blokk. Panid nii meie keskmised kui ka nurgaründajad kinni. Tiim oli küllaltki närvis ja mängis rabedalt, mis ajas mind nats kurjaks nii, et ma olin väga häälekas ja üritasin kogu aeg tüdrukuid ergutada ja julgustada. Geimi keskel oli pikk mõõnaperiood, aga õnneks võtsime ennast viimasel hetkel kokku ja tulime järgi. Ise lõin terve geimi julgelt nii kahe kui ka ühe pealt ning ka geimi lõpus ei andnud järgi. Olime veel 20:23 taga, aga ei andnud alla, nii et minu rünnakupunkt, Jessica rünnaku- ja blokipunkt, vastase eksimus ja geimpall - Jossu äss-serv. Issand kuidas ma kiljusin pärast seda geimivõitu :D Teine geim peaaegu, et sama stsernaarium: geimi keskel oleme pikalt taga, aga siis hakkame lõpuks mängima. Serviga surusime: ma lõin ühe ässa ja siis Jossu veel kolm ässa järjest niiet olime mängus tagasi. Geimi lõpus lõime ise pallid maha ning kaks geimi oligi käes. Ma olin juba siis nii õnnelik, sest vastane ei olnud kerge, aga sisimas teadsin, et mäng ei ole läbi ja Kangasala pole alla andnud. Pikal vaheajal Teemu miskit erilist ei rääkinud, lihtsalt peame oma mängu hoidma. Kolmas geim kulges punkt-punktis, me ei lasnud vastasel eest ära minna, aga samas ei teinud ise ka midagi vapustavat. Olime 15:11 taga, aga tegin ühe ilusa serviseeria, kus minu rõõmuks oli ka kaks ässa niiet olime järel 15:15. Vastane ei andnud alla, nad lõid küllaltki palju resultatiivselt keskelt. Seisult 20:20 lõin ühe pealt vist oma elu parima tagantliini rünnaku. Meie 23nda punkti tõi Jessica äss, 24nda lõi Jossu nelja pealt maha ning mõtlesin, et no kurat, peab selle mängu ilusti lõpetama nii, et viimase lahendasin mina kahe tsoonist ära. Enne viimast punkti tõusis rahvas püsti nii, et emotsioon oli super! 3:0 ja mäng oligi meie. Kirsiks tordil parima mängija auhind :) Mängujärgsel koosolekul kiitis Teemu mind veel eraldi, et väga hea mäng ja siis tiim plaksutas mulle. Raske oli naeratust ja rõõmu tagasi hoida :) Tõesti olen väga õnnelik, et suutsin lõpuks näidata enda vast et parimat mängu (muidugi alati saab veel paremini:)) ja see emotsioon, mida kodupublik annab, on lihtsalt kirjeldamatu! Pärast pidin veel mingile ajakirjanikule nats mängust rääkima ja siis koju pessu ja sööma! Tõesti oli väga super päev ning loodetavasti suudame oma taset hoida ka edaspidi!


STATISTIKA: http://lml-web.azurewebsites.net/MatchStatistics.aspx?mID=178&ID=4&CID=3&PID=6&type=LegList












Midagi eilsest jõuluvanaga fotoshoodist ka :) 

Comments