03.10.

Hommikul 9st oli koosolek homseks Kangasala mänguks. Käisime läbi kõik vastate põhiründajad, vaatasime videosid ja analüüsisime, kuidas peaksime ühes või teises olukorras blokeerima, kaitses mängima või ründama. Ma olin üllatavalt puhanud niiet trenni läksin super mõnusas meeleolus, valmis andma endast 110%!


PALL (2h)
Täna mängisime üle pika aja venelast ja ausalt öeldes pole ma vist veel nii hästi esinenud. Sain kolm ilusat lööki ja võitsime oma beebide tiimiga. Siis tõsteharjutus, alguses alt, siis ülevalt. Alt tõste oli täna päris jube, ülevalt okei. Blokihüpped. Need tavalised, nii ja naa. Tagantliinist mäng, lõin ühe pealt. Paar lolli viga kui tõste nats madal, aga üldiselt sain hästi hakkama. Lõpus 6 6le koos kergete lisapallidega. Kuna teine pall pidi alati olema tõste nelja peale, aga ma mängisin peamiselt ainult kahe ja ühe peal, siis ega ma väga palju tõsteid ei saanud, aga kui sain, siis üritasin maha lüüa või ebatäpse tõste korral mitte viga teha. Järjest rohkem ja rohkem hakkab mulle see diago positsioon meeldima. Kõige rõõmsam olin ma oma tänase bloki üle - olin õige koha peal ja ajastus ka okei. Kätest löödi välja ainult ühe korra ja tean, et sellel korral jäin ise hiljaks nii et loodetavasti nüüd saab kõik ainult paremuse poole minna. Teemu kiitis ka päris palju :) Lõppu servi ja vastuvõttu. Serv kohati väga hea, kiire ja planeerib ilusti, aga samas palju vigu ikka. Vastuvõtt mitte kõige parem.


Peale trenni kohe koju pessu ja siis jõuluvana külla pildistamisele. Tegime jõuluvana juures tiimipildi. Nii äge oli :) Usun, et seal talvel ikka ilusam nii et kindlasti proovin aega leida, et veelkord sinna jõuluvana külla minna. Pildid postitan homme :)


Õhtu oli trennivaba nii et käisime söömas ja hüppasin korra Hedy lillepoest läbi ja rääkisime kaks sõna juttu. Andsin talle homseks mänguks vabapääsme ka. Käisin poes, ostsin mune, banaane ja piima ja peamiselt lebotasime Jessicaga terve õhtu. Vaatasime ühte meeste meisriliiga mängu telekast ja jälgisime liveskoore. Päris pingelised mängud olid. Kaks viiegeimilist. Homme hommikul 9:45 trenn ning õhtul kell viis Kangasalaga esimene kodumäng. :)

Comments