01.10.

PALL (1h 15min)
Algselt pidi olema pall+ jõuks, aga kuna ma olen ilusti igal hommikul jõusaalis käinud, siis ma tegin ainult palliosa. Hommikuti tavaliselt rahulikud trennid, aga täna palju rünnakut, eriti nelja pealt diagonaali. Trennis olid ainult sided ja nurgad. Tempod ja liberod tulid tunnike hiljem. Hästi mõnna trenn oli. Harjutasime kõrge palli löömist. See isegi raskem ajastada kui kiiret palli. Ma kipun liiga vara minema, aga viimased paar palli olid juba väga head ja Teemu ütles ka, et ma arenenud. Ühe pealt lööki timmisime ka ja see aina paraneb. Proovin rohkem piiri lüüa. Peale oma trenni jäin veel 15minutiks liberote ja tempside trenni palle püüdma.




PALL (2h 15min)
Me viimasel ajal polegi venelast mänginud soojenduseks :( Ainult soojendus ja siis paarides. Igatahes rõhk oli blokil. Ma keskendusin liialt sellele, et ilusti jõuaksin nurka blokki niiet keskmine ja kuus jäid peaaegu alati blokkimata ja ma lõpuks olin nii segaduses ja kurb, et millegagi hakkama ei saa. Tuju võttis nii ära, et ma olin pool trenni lihtsalt vait. Õnneks löögid olid normaalsed kahe ja ühe pealt. Õnneks Teemu pärast trenni lohutas, et teab, et oskan seda blokeerimist, sest Kuusamo mängudes olin kõik õigesti teinud :)

Comments