30.09.

JÕUSAAL (1h 45min)
Alguses soojendus. Jalapress ja harjutused õlgadele kerge kettaga. Mina ja ameeriklased läksime peale seda koos Saijaga rinnalevõtu tehnikat õppima. Samm-sammult, Saija pideva tähelepanu all. Nii paljudele asjadele peab korraga mõtlema - rind ette, jalad sirgeks ja alles siis käed jms. Päris läbi võttis aga usun, et lõpuks tuli mul juba päris hästi välja. Kükid, 30kg. Need head lihtsad, aga samas peab hoolikalt tegema. Siis tegin esimest korda nn. jooksja väljaasteid. Kang õlgadel, väljaaste taha ja siis tood jala enda ette üles, korraks stop ja siis jälle väljaastesse. Need täiega lahedad. Lõppu kolm harjutust triitsepsile masinatel. Cool down ja veits rullisin veel.




PALL (1h 45min)
Täna lühem trenn, sest lähme kella 6ks lähedalasuvasse poodi inventuuri tegema. Kuna trenn lühem, siis väga aktiivne. Mitmed intensiivsed kaitsemänguharjutused. Löögid erinevatest tsoonidest. Taas tuli ühe pealt kõige paremini välja ja mul tõsiselt hea meel selle üle. Lõppu mängulisi harjutusi. Mängisin täna nurka. Vastuvõtt oli väga okei, löögid mitte nii väga, aga polnud ka katastroof. Terve trenni oli hästi mõnus õhkkond, sai naerda palju, aga samas võeti tõsiselt harjutusi ning pall lihtsalt maha ei jäänud. Higi voolas ojadena. Ruttu pessu ja siis läksime ameeriklaste autoga Valintatalosse.

Pidime igaüks leidma endale tooteriiuli ning ükshaaval kõik tooted üle lugema, märkmepaberile kirjutama ning hinnasildi juurde kleepima. Ma alustasin lemmikloomatoitudest ja ma pean tunnistama, et mulle jubedalt meeldis see töö. Ma olin vast enam-vähem ainuke, kes nii arvas, aga tõesti oli lahe. Avastasin niipalju asju, mida tulevikus oma kassile või koerale osta :D Leidsin päris mitmeid säilivuskuupäeva ületanud tooteid ka, need pidime lihtsalt põrandale panema. Lõpus tuli Jazmine appi ning lõpetasime selle riiuli. Käisime Katliniga poele tiiru peale ja leidsime veel natukene pähklisegusid jms, mida polnud üle loetud nii, et 5 minutiga tegime selle ka ära. Meid oli seal üsna palju (peaaegu kõik WoVo mängijad, meie A ja B klassi tüdrukud ning mõned lapsevanemad) nii, et kahe kiire tunniga oligi töö tehtud. :)

Comments