29.09.

JÕUKS (1h 15min)
Kerge soojendus. Paar harjutust kerelihastele 5kg kettaga soojenduseks, kükk-kõnd võimlemiskepp sirgetel kätel pea kohal, kätekõverdused jalad toolil. Snatchi ma veel ei tee nii, et mina ja Jazmine tegime kastile hüpped 2,5 ketastega, 5x3. Rinnalevõttu tühja 20kg kangiga. Mul pole see tehnika veel päris sada prosa selge nii, et enne raskusi ei lisa, kui kangiga teen õigesti. Kükid, 35kg. "Tagurpidi" kätekõverdused (jalad toolil). Need mulle meeldivad. 5x3. Sääred 2x15+15. Triitsepsile kangiga ülevedu ning topispalli visked vastu seina. Suure võimlemispalliga tagareis. Trenn läks mõnusalt ruttu. Lõpus veel rullisin nats jalgu ja selga 10 minutit ja tulin koju omletti tegema :)


PALL (2h 15min)
Mul oli trenni minnes niiipalju energiat. Isegi soojendus ei tundunud hull. Venelase ühe võitsime, teise kaotasime. Tõsteharjutus. Ülevalt tõste on väga okei, alt kõigub. Blokihüpped. Nelja ja kahe pealt kõrge palli löömine piiri või diagonaali. Kuue peale ei tohtinud lüüa, aga loomulikult läksid umbes kolmveerand minu löödud pallidest kuue peale. Siis kaks mängulisemat harjutust: serv, vastuvõtt, tõste kas nelja, kuue või ühe peale; teise palli lööb Teemu jalad maas liberole; tõste neli,kuus või üks ja viimase lõi Jenna jalad maas ühe peale ning tõste üks,kuus või neli. Vastas blokk ja kaitse. Ma ründasin kõigist kolmest positsioonist ja kõige paremini tuli ühe pealt. See tegi päris rõõmsaks :) Seda varjutas muidugi see, et trenni kvaliteet oli ligadi-logadi, palju vigu ja eksimusi niiet Teemu pidi jälle kurjemat häält tegema. Õnneks peale seda alati kõik paraneb. Lõppu veel 6 6le mängu kergete pallidega 25 punktini. Meie kaotasime mõlemad geimid. Mängisin diagonaali. Rünnak ja kaitse keskmised, aga blokk kahe tsoonist on K O H U T A V. Kogu aeg lüüakse mu kätest välja. Mul oli täielik masendus peal juba. Omaarust hoian välimist kätt suunaga platsi keskele, aga ikka läheb auti. Egas midagi, tuleb lihtsalt teha trenni, trenni, trenni. Ega muidu paremaks ei saa :) Saime Pasilt igaüks ühe hooajakaardi, mille saame anda kellelegi, kes tahab meie mängu tulla vaatama.

Comments