28.08.


VABA PÄEV
Magasin 11ni, kella 12st massaaž, peale seda linna Iida ja ameeriklastega sööma ja käisime ostsime kinopiletid Iidale ja siis kodus lebos. Mõtlesin, et kuna Eestis käies paluti kirjutada mu nn.trennivälisest ajast ka, siis lisan siia oma üldise päevakava. Trenni pikkused ja algusajad võivad natukene varieeruda ning seetõttu võib ka kogu muu päevakava nihkuda, aga laias laastus saate aimu, millised mu päevad on :)



07.15 Äratus
08.00-9.30 Trenn (tavaliselt jõusaal, 1-2x nädalas pall)
9.30-13.45 Vaba aeg (tavaliselt pärast pesu teen endale omletti ning lebotan niisama, magan, vaatan seriaali, kuulan muusikat)
13.45 Lõunasöök kesklinnas (nats enne kahte võtavad ameeriklased minu ja Iida peale ning sõidame kesklinna sööma)
14.45-15.45 Vaba aeg (sätin trenni juba tavaliselt sellel ajal; kui vahel uni tapab, siis 15minutline uinak)
15.45-18.00 Pallitrenn
18.00-... Kodus. Pesus, teen süüa. Vajadusel pesen pesu või käin poes.


Söömas käime kesklinnas ühes kaubanduskeskuses asuvas restoranis Feenix. Mul jätkub selle koha kohta küll ainult kiidusõnu - maitsev toiduvalik on suur ning vahetub iga päev, teenindajad on hästi sõbralikud ja toredad. Üldiselt on seal küllaltki palju rahvast. Lisaks minule, meie liberole Iidale ja ameeriklastele käivad seal söömas ka meeste tiimi võõrleegionärid ja paar soomlast, kes ei ole pärit Rovaniemist.



Salativalik (ma söön tavaliselt ainult tomatit :D)


Siit pildilt saate aimu enam-vähem igapäevasest toiduvalikust :) 





Comments