24.09.

Hommikul oli juba 8st väljasõit ning ees ootas u. 8 h sõitu. Aeg läks tegelikult ülikiiresti. Vaatasin arvutist seriaali, magasin, söögipeatus, seriaal, uni, söök ja juba olimegi kohal. Ma isegi olin natukene pettunud, et kõik nii kiiresti läks. Essas söögikohas pakuti jälle neid soomlaste lihapalle. Ma kahjuks või õnneks pole nendest väga vaimustuses niiet sõin ainult kartuliputru ja kastet. Teises kohvikus saime lõhet. Nämmmaa. Kella 5 paiku olime Jyväskyläs ning saabusime oma ülimõnnasse hotelli. Olen toas koos meie libero Iidaga, sest meid paigutati särginumbrite järgi - ta nr 1 ja ma nr 2. Hotellis saime lebotada ainult paarkümmend minutit, siis suundusime trenni. Trenn toimus maa-alla ehitatud spordikompleksis. Nii lahe. Seal oli vist kaks pallisaali ja jooksurada, judo- ning tantsusaal jms.


PALL (1h 45min)

Peaaegu igas pallitrennis elan selle nimel, et saaks ometi see soojendus juba läbi. See rikub mu trenniminemise isu ka ära. Õnneks peale seda juba mõnna. Kerge paarides soojendus ja siis venelane. Võitsime mõlemad mängud oma "junnude" tiimiga. Alati kui meie tiim võidab, siis lähme platsi keskele ja keksleme ringis ja vehime kätega ning karjume "junnud,junnud", sest me oleme nn. nooremate tiim. See on hästi lahe :) Blokihüpped. Muu ok, aga kolmene blokk mul ikka täiega metsas. Ma ei jõua kunagi õigeks ajaks ja siis käed kuidagi lendavad seal võrgu kohal. Aga nalja saab alati palju kui mina kolmest blokki teen :D Tagantliinist mäng. Ma lõin alguses kuue pealt ja siis ühe pealt. Ühe pealt ikka palju mõnnam ja tuleb paremini välja kah, sest tõste sobib mulle rohkem. Siis tegime side-oute ehk siis serv, vastuvõtt, tõste ja löögid tühja võrgu pealt. Servijapool peab kaitses mängima. See harjutus läks väga hästi. Kahe ja nelja pealt tulid ikka korralikult tutsud. Keskmised lammutasid ka kõvasti. Ühe peale ma kahjuks jälle eriti tõsteid ei saanud, aga kui sain, siis lõin enamasti punktiks. Vahepeal ajab see näo endiselt krimpsu, et side üldse diagot tagant ei usalda, aga eks näis kas hooaja vältel läheb paremaks või mitte. Kui tõesti hakkan diagot mängima, siis tahaksin ühe peale rohkem tõsteid! Homme hommikul trenn ja õhtul juba hooaja avamäng!











Comments