22.09.

Hommikul tulin 7.30 Tallinkiga Helsingisse ning sealt edasi lennujaama. 12.05 läks Vantaa lennujaamast lennuk, sõitis tunniga Rovaniemi. Terve tee magasin. Lennujaama tulid mulle ameeriklased järgi ning läksime sööma.


PALL (2h 15min)
Kuna Teemu on Helsingis mingil üritusel, kus kõik meeste ja naiste meistriliiga võistkonnad tutvustavad end, siis tegi meile täna Pasi trenni. Kuna hommikul oli 6st äratus, siis ma polnud just teravaim pliiats. Väsinud. Soojendus. Paarides soojendus. Venelane. Kaotasime. Blokihüpped. Need kolm päeva eemalolekut halvasti mõjunud, nagu esimest korda hüppaksin blokki. Passisin võrgus, sammud läksid sassi jms. Tagantliinist mäng kolmestes võistkondades. Mina olin Iida ja Jossuga ning ründasin ühe pealt. Mulle vaikselt hakkab tunduma, et see diago koht võib-olla sobib mulle ikka paremini, sest ühe pealt rünnak kohati väga hea. Võib-olla on asi tõstes ka, et ühe peale sobivad mulle need lihtsalt rohkem. Umbes tunnikese mängisime 6 6le koos kergete pallidega. Olin diago. Tegelikult täitsa okeilt läks. Vahepeal tõste kahe peale natukene madal ja siis löön blokki, millest peaksin mööda saama, aga seda aega korrigeerida. Side usaldas täna rohkem ka tahaliini tõstma ja lõin enamus ikka maha kah :) Nüüd ainult homne päev vaja üle elada ja siis neljapäeva hommikul hakkama juba lõuna poole sõitma:)

Comments