18.09.

PALL (1h 30min)
Hommikul nats kergem trenn, sest õhtul mängime. Alustuseks venelast. Samad tiimid, mis eile, Seekord ühe võitsime, teise kaotasime. Täna oli rõhk blokil ja vastuvõtul. Teemu seisab pingi peal ja siis me alustame võrgu keskelt ning liigume blokisammudega nurka ning Teemu lööb meie blokki palli. Pagan, võiks kogu aeg nii hea blokk mul olla. Mul loll komme käsi nats vastu lüüa pallile, aga sain poole peal poindile pihta ning lõpus läks palju paremaks. Keha on ka natukene viltu bloki ajal, aga käsi hoian ilusti. Teemu sõnad. Maailma parim tunne, kui blokid rünnaku nii, et pall lendab ühe meetri sisse. See andis mulle signaali, et tegelikult ma võimeline palju paremaks blokiks, kui keskenduksin ja mõtleksin mängus selle peale rohkem. Kahe peale minek mu arust mul natukene kohmakam, aga blokid olid millegipärast paremad. Nii meeldis see harjutus! Lõpus pool tundi vastuvõttu. Täna oli isegi päris okei. Loodetavasti nüüd vastuvõtt jätkab paranemist ja hooaja alguseks olen vormis.




MÄNG (2h)
Mängueelne soojendus. Minu tiimis olid alguses Heidi, Katlin, Iida, Viivi, Nelli ja alustasin nurgaründaja positsioonilt. Kuna Viivil küünarnukk valutab, siis ta mängis ainult tagaliinis ja mina ainult eesliinis. Soojendus läks päris normaalselt ning mängus üritan head hüppelt servi lüüa. Essa geim kulges punkt-punktis. Kui lööd palli maha tagantliinist või nurk lainest, siis saab kohe kaks punkti. Laine peale me välja läksimegi ning see toitis päris hästi. Esimese geimi mängisin kõige paremini. Lõin julgelt ka raskeid palle ning rünnakuefektiivsus oli väga hea! Võitsime 25:22! Mul oli nii hea meel, et võistkond suudab pärast mitut rasket päeva veel nii hästi esineda. Mäng oli kogu aeg tasavägine ja põnev. Teises geimis olin diago ja sain palju vähem tõsteid kui esimeses geimis, aga siiski võitsime ka selle geimi. Natukene kindlamalt. Kolmanda geimi mängisin ka diagot, aga Teemu natukene vahetas koosseise. Selle vist võitsime 25:17 vms. Kogu aeg lõime nelja pealt lainet, mis tõi kaks punkti! Viimases geimis vahetasin poolt ehk sideks tuli Roosa. Ma ei tea, kas asi oli väsimuses või motivatsiooni puudumises, aga alustasime geimi väga tuimalt ja elutult. Õnneks suutsime keskel ennast kokku võtta ning seisul 17:16 vms ütles Teemu, et kuna me tublilt mänginud ja pingutanud, siis see on viimane geim. Lõpuks ikkagi kaotasime napikalt, aga pärast trenni oli ikkagi hea tunne, sest mul on tõesti hea tiim :) Käisime peale trenni veel söömas ja siis hakkasime Rovaniemi poole sõitma!

Comments