17.09.

PALL (2h 30min)
Hommikul rohkem lööke ja hüppeid, õhtul serv ja vastuvõtt. Soojendus. Kahe palliga sööduharjutus üle võrgu. Teemu ütles, et see päris keeruline ja et peame hästi keskenduma, aga tema suureks üllatuseks tuli see meil nii hästi välja. Kõik rääkisid ja suhtlesid palju, et kuhu,kes peab minema ja see oli lihtsalt nii lahe. Siis mängisime tagantliinist 3 3le. Ühe pealt löögid tulid isegi paremini välja kui kuue pealt. Siis tavaline löögisoojendus, ise valid kust lüüa tahad. Igast tsoonist oli mõni päris hea löök, ühe ja kahe pealt tuli kõige paremini välja. Pärast mängisime kaitses ka, päris okei. Viimased tund aega tegime 6 6le mängulist harjutust: serv, vastuvõtt, mängime palli lõpuni; teise palli lõi Teemu jalad maas liberole ning rünnak keskelt või nelja pealt; kolmanda palli viskas Teemu nelja peale ja siis nurk pidi seda ründama nii hästi kui suutis. Paar korda lõin blokki, aga üritasin nii targalt mängida kui oskasin: lõin kätest, hanitasin või püüdsin hästi kõrgelt üle bloki taha nurka suunata. Lõpus olin mitu geimi diago, viimased 2 geimi tagaliinis. Kuna siin diago ei ole nii suure tähtsusega mängija nagu Eesti harjunud olen, siis kahjuks see tähendab, et sain ainult paar hädapalli, mille pidin lihtsalt üle aitama. Ma olin nii kurb ja nats kuri ka, et no mismõttes siia ei tõsteta. Teemu sai ilmselgelt mu pettumusest aru niiet peale mängu lõppu lasi mul lihtsalt 6-7 lööki lüüa ühe pealt. Päris hästi tuli välja, loodan, et nüüd side edaspidi usaldab rohkem :)


Kahe trenni vahel käisime Levil mägedes matkamas. Meile anti 8 spordiga seotud lauset ja pidime neid nn. visualiseerima ehk tegema pilte. Minu tiimis olid Heidi, Katlin, Jossu ja Petra ning ma usun, et me saime ülesannetega suurepäraselt hakkama. Loodus on siin Soomes nii nii ilus nii et nautisime seda ka täiel rinnal. Pärast tunniajast pildistamist käis iga grupp ühekaupa Teemu ja Joona (meie psühholoog) juures ühte ülesannet lahendamas: meile anti pudelid, mis olid täpselt 5 ja 3 dl ning pidime 5 dl pudelisse saama täpselt 4 dl vett. Teadsin, et see on jube lihtne, aga meil läks mingi 5 minutit aega, et see välja mõelda. Õnneks olime kõige kiiremad. Sealsamas toimus veel kapteni hääletamine mille tulemused saame teada õhtul peale trenni.

PALL (1h 45)
Natukene rahulikum trenn, sest päev olnud küllalatki raske. Tegime neli kolmest gruppi ning mängisime kahel väljakul venelast. Meie tiim võitis mõlemad mängud. Kaitsemäng: oled kuue peal ja siis lööjad löövad või hanitavad jalad maas 2,3 ja 4 tsoonist. Me seda Viljandis palju teinud. Umbes 20-30 minutit harjutasin hüppelt jõuservi. Mul väga hea meel,et see läheb iga trenniga aina paremaks ning ülesvise endast aina kaugemale, nii et ma ei löö enam palli niivõrd selja tagant ja saan sinna sisse panna rohkem jõudu. Lõpus kaks tiiru võtsin servi vastu. 50-50. Ei midagi väga head, aga samas ka mitte katastroofilist. Peale trenni käisime pesus ja pidime mingitele Kittilä kohalikele trenni andma, aga kuna neid oli ainult 3 naist siis Teemu ja meie nooremad tegid selle ise ära.

Comments